Citizen-only Topic

het gaat de verkeerde kant op met mij en jullie helpen niet echt door al dat moois te showen :star_struck::+1:

2 likes

Dank je Ludo. Voor mij het hoogst haalbare om mijn geliefde vintage Citizens in op te bergenā€¦ Past ook perfect in de kluis (iets wat ik ook sterk zou aanraden voor degenen die er nog geen hebbenā€¦).

2 likes

Hij is nog beschikbaar (zag ik op het Belgische internetā€¦) :kissing_heart:

2 likes

ja ā€¦daar zeg je al zoiets mss moet ik daar ook eens aan gaan denken want ik kan niet meer stoppen.:stuck_out_tongue:
er staan al weer drie in de pijpleiding te wachten dus :sunglasses:

1 like

Het word wel gezelliger op CTZ Onlyā€¦nog een paar om af te leren dan :+1::grin:


13 likes

Ja staat te koop, alhoewel ik met de dag meer twijfel om ze te verkopen. Ik was nooit voor veel goud , maar deze heeft iets en ze loopt ozo mooi . i love quartz dat zal er ook wel mee te maken hebben ( zoeken naar perfectie )

Die chrono is mooi zeg ,

1 like

Welke?? :grin:

Witte dial

1 like

Ah ja zekerā€¦de ā€˜Speedyā€™ ā€¦echt mazzel mee gehad, er staat er 1 op Chrono24 voor ā‚¬800 :roll_eyes: en die ziet er niet uit :sweat: ā€¦rare prijzen op Chrono24 :neutral_face:

Chrono zijn ze zot. heel vaak zo ver erover, niet te doen

1 like

Zekers :+1::frowning:

Wel daar mijn Chrono Master vandaan geplukt voor een spotprijsjeā€¦dat dan weer wel :grin:

1 like

Gozert, na een paar avonden Forum heb ik gewoon een oogontsteking. Niet meer normaal, de briljanten die jij ons voorschotelt. Mijn oogbollen schieten van links naar rechts over het scherm, net zolang tot de spiertjes het niet meer trekken en de ervaring pijnlijk wordt.

WOW

Die Speedy, zelden zoā€™n mooi exemplaar gezien! Hebben ze bij jou op het werk nog vacatures? Dan kan ik hopelijk ook mijn budget uitbreiden! :kissing_heart:

1 like

vindt je? ik begin rood aan te lopen met al dat moois :heart_eyes:

3 likes

Ja hoorā€¦als je alleen avond- en nachtdiensten wil draaien :+1::grin:

1 like

:joy::joy::joy::joy:

Ik overweeg nu naar Zeeland te verhuizen. Ik wil ook zoā€™n mooie Speedyā€¦

1 like

Hahhaaa en waar woon je nu? want zeeland is een hele stap

Brabant. Voor ons voelt een gang naar Zeeland als een bevrijding. Zodra je BoZ voorbij bent, op weg naar Goes, dan gaan alle zintuigen harder werken. Middelburg, Vlissingen, leven aan het water, bieren en pintelieren, heerlijkā€¦

1 like

Dat is waar en heerlijke vis gerechten ook.

1 like