Citizen-only Topic

Na mijn weten niet, maar zijn wel mogelijkheden om ze aan te schaffen. Op zich moet dat het probleem niet zijn.

Enkel het passen is lastig.

1 like

Geen Chronomaster (zou ik graag hebben) maar een Signature mag er wat mij betreft ook wezen :sunglasses:

14 likes

Helemaal mee eens, de Signature lijn is echt prachtig afgewerkt, welk model je ook ziet. De classic heb ik al gehad, nu blij met de diver:

13 likes

Hier ook meerā€¦en steeds meer fan van de Signature lijn :yum: ā€¦Deze heeft mij ook te pakken genomen :grin:

12 likes

Heren @MotoSkooly en @Piede ā€¦Ik had ergens gelezen dat de Perpetual divers na 3 dagen in totale duisternis naar een besparingsstand zou gaanā€¦alle drie de wijzers stil op 12 uur, wilde dit eens testen en zie mijn filmpjeā€¦ zelfs de datum wordt teruggezet :+1::yum:

16 likes

Hahahahaha prachtig filmpje, bedankt voor het delen :+1:

Inderdaad een erg slim uurwerk, ik geniet er ook steeds van als ik hem uit de box haal en hij stelt zich helemaal weer in. Ook het verzetten van zomer- naar wintertijd is de kroon eenmalig vooruit- of terugklikken en hij doet dat automatisch. Datum hoef je nooit te verzetten. Je kan zelf ook nog de secondewijzer opnieuw ā€œzettenā€ als die niet 100% op de indices tikt. Ik bedenk mij net wat @anon50762135 ooit zei: die Signature lijn lijkt wel gelijkwaardig aan Grand Seiko en misschien ook wel Rolex :open_mouth:

3 likes

Maar dan een atukkie goedkoper :+1::grin:

2 likes

Graag gedaan trouwens :+1::grinning: ā€¦wilde het eens zien
en anders gaat de kat net niezen in het filmpje :joy:

2 likes

Ook eens getest hier. Prachtige techniek ja :star_struck:

1 like

:sunglasses:

3 likes

Zeker mooi

1 like

Dit topic hoort gewoon actief te blijven :star_struck:

13 likes

Kiek dan jongens, ik dacht dat de batterij * op was,ā€¦ Maar hij doet het gewoon!

*de back up Batterij, hij draait op de solar.

Maar ik moet ergens een handleiding scoren :grimacing:

12 likes

blijft een heerlijk horloge :star_struck:

11 likes

Deze net binnen: Citizen Leopard SUPER BEAT CTZ206

18 likes

Met de 4 voorgaande posts zie ik weer hele gave horloges voorbij komen.
Dit is echt 1 van de leukste topics.

1 like

Mooi! Zeker met dat facetglas :ok_hand:

1 like

14 likes

14 likes

het verschil zit aan de kroon niet? @Slin en @Piede :smiley:

2 likes