Citizen-only Topic

Vandaag gescoord op een fysieke veiling.


Maar achteraf geen idee welk type het is en hoe het allemaal werkt. Belangrijkste is ik ben er blij mee.

10 likes

Ben er inmiddels achter dat het een E210-T007058 hst is en heb een handleiding kunnen downloaden :smile:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Misschien dat iemand het antwoord weet op deze vraag: klopt het dat de Citizen Promaster Tough niet in Europa is uitgebracht? Ik kan hem nergens vinden, behalve in de VS.

1 like

Naar zitten kijken…nog niet echt gekeken of hij in Europa word verkocht ofzo…gaaf horloge :ok_hand::yum:


15 likes

Jomashop heeft 50% korting, gaat nog $10 af met de code ADI10. Inclusief BTW en afhandelingskosten kom je op ongev. €255 uit.
Zat aan de groene te denken, de zwarte lijkt me net iets te saai.

Hodinkee had er een vrij positief artikel over.

1 like

Oh :+1::grinning: …ook leuk maar zou zelf voor de zwarte gaan…ook zeker mede door de stalen band…

1 like

Absoluut begrijpelijk, meer dat het zwart zeker op filmpjes wat tegenvalt

1 like

Kan je bv die originele bandjes ook apart bestellen…artkel net zitten lezen en de groene is ook gaaf hoor :ok_hand::yum:

1 like

Mooi ding en hij staat in ieder geval op “ON”. Dan is het goed …:kissing_smiling_eyes:

1 like

Dank je zeker een mooi ding.Je bedoelde het on van het alarm ?

Oh, ik wist niet dat dat van het alarm was! Ik zag een wijzertje op ON staan, vandaar. Geniet er van, een Citizen, altijd +10…

1 like

Ik heb hem ook een poosje op het oog gehad! Er zijn verschillende varianten:

(foto even aantikken voor het hele plaatje)

En ik vond de PMD56 ook erg vet!

Klopt, dit is eBay. Uit de VS kan er dus nog wel wat bovenop de prijs komen.

Bestelling is geplaatst, we zullen het zien
Hopelijk is de ontvanger er ook blij mee :slight_smile:

2 likes

Is er iemand die weet waar je de zgn “collars” voor de montage van een band op de BN kan kopen. En de push pins, zonder push, dus stalen staafjes.
Zie de installatie van BN adapter in de link. https://suppaparts.com/BN-installation.php

Bandpennen inmiddels gevonden, alleen zijn deze in verschillende diameters te verkrijgen. Wat is de diameter gebruikt voor de Citizen BN2029-03E ?

Zijn er hier eigenlijk mensen die een Chronomaster in het bezit hebben?

Na zoeken kwam ik enkel het volgende topic tegen van @Bidle


Naar mijn mening super gave modellen met mooie techniek en ze hebben vaak van die lekker dikke indices op de plaat :ok_hand:
Dus wie nog meer? :grin:

9 likes

Paar post terug dezelfde enkel dan een limited editie met gouden accenten!

Draag hem niet te vaak meer, maar ga dit weekend de titanium band weer eens terug zetten.
Wel een heel fijn en mooi afgewerkt horloge.

1 like

Ah die kon ik niet meer vinden, maar zie hem nu weer ja.
Had hem zelfs gebookmarked :sweat_smile:

Er zijn zeker geen dealers in Nederland die dit soort modellen voeren he?

1 like