Citizen-only Topic

Hij blijft mooi :+1:

1 like

Klusdag beater.

13 likes

Een niet veel voorkomend model van de duplex serie.

8 likes

15 likes

Mijn nu nog twee aanwezige Citizens in de collectie.

12 likes

en die mogen er best wezen :ok_hand:
prachtig :+1:

2 likes

8 likes

8 likes

6 likes

10 likes

5 likes

8 likes

Die blauwe nighthawk :ok_hand:

1 like

Daar heb ik lang naar gezocht, ze komen niet zo vaak voorbij. Uiteindelijk via eBay in Spanje gevonden, de foto’s waren matig de eigenaar niet goed in communicatie, toch het risico genomen en toen hij arriveerde werd ik aangenaam verrast, hij is in mint conditie.

1 like

nooit batterijen nodig, zet zichzelf op tijd, meer heeft een mens eigenlijk niet nodig.

Daarom heb ik 1,5j geleden een Citizen Eco-Drive Radio Controlled gekocht. Is toch de essentie van een horloge : altijd juist, blijft tikken.

Is niets exotisch, draag hem dagelijks sinds kerst 2018 (was m’n geschenk aan mezelf). tot ik op dit forum kwam. nu gaat hij af en toe draagtijd moeten afstaan aan ander spul (jongens, wat is dit forum een vergif :smile: )

7 likes


Deze gaat al wat jaartjes mee , maar wordt nooit saai.

9 likes

Deze kende ik niet maar naar wat Ge google gevonden, helaas nergens nieuw meer te koop.

15 likes

NA :grin:

15 likes

Dat hoeft geen probleem te zijn, de kalender kan je voor de dag en datumindeling dan (een veelvoud van) 28 jaar terugzetten zodat alles op het jaar na weer in de pas loopt. Wel rekening houden met eventuele speciale tussengevoegde dagen voor tijdscorrecties.