Citizen-only Topic

21 likes

Mooi ding Nils! Hier z’n neefje met “Deutsche Datum”…

15 likes

Die van jou is ook echt jummie :ok_hand:t2::yum:

1 like

12 likes

Hij blijft mooi!

14 likes

Ny0040 baby :hugs::hugs:

10 likes

Ik heb nog geen Citizen in bezit maar vind wel dat ze een hele leuke Pilot hebben toegevoegd met de nieuwe collectie. Wel even de gevouwen schakels vervangen door een mooie band van ander materiaal, dat ‘kan’ echt niet… :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Duik versie, kreeg ik vandaag onder ogen. Beetje veel van het zelfde vind ik het worden.

6 likes

Qua opstelling van de subdials en de datum op de wijzerplaat okay… maar ik vind deze twee zeker nog verschillend genoeg. Snap wat je bedoelt wel!

1 like

Er worden maar een aantal uurwerken gebruikt, die in meer of minder mate geüpdatet worden.

En ieder jaar weer een variant met weer dat uurwerk.

Afgelopen jaren wordt het steeds saaier. Doe mij maar vintage. Originele modellen. De juweeltjes :kissing_heart:

2 likes

Wat vind je van de inmiddels oude by0000?

Daar heb ik 1 van blijft wel een goede flieger. Lekker druk veel te zien en heel compleet.

3 likes

Oeh die is voor mijn smaak ietsje té druk en waarschijnlijk ook ietsie te groot :grimacing:

1 like

https://images.app.goo.gl/muFvE6ykNZbJ6YjZ6

Met deze begon het verzamelen. En die kreeg van mijn ouders voor mijn 40ste.

2 likes

Die is naar mijn idee al een stuk beter!

2 likes

Wel een stukje duurder. Mooiste titanium, h800 caliber. Ook flink beter ect.

En niet super groot.

2 likes

Ben toch heel benieuwd hoe deze er ‘in het echt’ uitziet. Met die band toch net even anders.

1 like

Ik heb deze beauty van de week opgehaald.

13 likes

Wow, er is weer het nodige mooie Citizen materiaal om Nederlandse polsen terecht gekomen. Noem me ouderwets maar ik hou het bij Vintage…

14 likes

23 likes

16 likes