Citizen-only Topic

19 likes

Een trotse NOS Parawater uit januari 1970…

20 likes

Citizen 8200 met 17 jewels :ok_hand:t2::blush:

18 likes

15 likes

Lekker licht :blush:

12 likes

Citizen Professional Diver 1000m. Mijn favoriet!:sunny: :ocean: :fish:

10 likes

De full lume blijft m’n favoriet, zeker met zo’n vrolijk bandje is hij echt super! ( Hoewel die groene titanium en stuk omhoog ook echt enorm sexy is :drooling_face: )

1 like

Is dat nu een verkeerd uitgelijnde bezel bij citizen!? :open_mouth: pinch me! I must be dreaming! :see_no_evil:

Ik denk eerder een verkeerd uitgelijnde render :face_with_hand_over_mouth:

Volgens mij zijn dat renders, oftewel tekeningen gemaakt door @Jurk - jes die wat doen op een computer voor geld.

2 likes

Dat hoop ik wel. M’n mond viel toch echt even open toen ik dat zag :smile:

Net binnen, zomers sfeertje.

Voor een paar tientjes, loopt zoals het moet maar heeft duidelijk al een leven achter de rug, bezel is in ruwe staat en er zit gvd een wazige smeer op het glaasje langs binnen :frowning:

10 likes

Que? :dancer:

Fijn horloge, draagt veel compacter dan z’n 46mm doen vermoeden. Maar toch in het blauw gezet vandaag. Teveel helemaal zwarte horloges in de collectie.

8 likes

Daar wil ik ook nog een keer achteraan, ik vind de prijs zo nieuw alleen iets aan de hoge kant nog, dus ik spaar nog even door.

Dat is een hele verstandige keuze! De prijzen variëren nog rond de €1600/1700. 2e hands kun je ze rond de €1200/1300 kopen. Het is mijn favoriet geworden. De afwerking/gevoel/materiaal/comfort alles schreeuwt kwaliteit!! Echt het parade paardje van Citizen👌

Ben toch wel blij dat Citizen ervoor heeft gekozen om de adelaar :eagle: niet meer op hun wijzerplaten te plaatsen. Ik krijg er toch een andere associatie mee. Ik kan/wil hier geen plaatje tonen, maar ik denk dat je wel weet wst ik bedoel.

1 like

Bah dat doet het voor mij niet, maar zelfs voor hetgeen jij naar verwijst heb ik geen aversie. Adelaars zijn gewoon cool. Ga jij je 2 euro munten uit Duitsland omwisselen in de bank? :smiley:

1 like

16 likes

14 likes