Citizen-only Topic

Ga ik doen.:+1:

1 like

Idd. Al vanaf okt. 2018 :sunglasses:

1 like

Jip…zag ze ook al 2 hands worden aangeboden ergens…

Gaaf model hoor :+1:t2::yum:

1 like

Zo…thanx :ok_hand:t4:

Alles uitgezocht (Alles lag door elkaar), dus nu houden we dit over. Ik ga even kijken of het enigszins correspondeert met jouw lijst :nerd_face:
Dit is wel ok hoor :star_struck:

Grappig, nooit gezien.

Alleen huge…

6 likes

Die groene titanium 200 m is gaaf, zeg! Wat is het typenummer ervan?

Al gevonden; het is de NY0100-50XE.

Als ik iets van citizen wil weten moet ik natuurlijk in dit topic zijn… :smirk:

Kwam vandaag dit horloge op het www tegen en vind m super tof :ok_hand: heeft iemand m ooit in het echt ervaren?

En de banden (of specifiek deze) van citizen… Zijn die ok van kwaliteit of vergelijkbaar met de bijv. Seiko SKX rammelaars?

s-l400

8 likes

Wat is het type nummer van deze?

Het serienummer is BJ7100-82E

1 like

Klopt, dank je :+1:

1 like

Het horloge ken ik op zich niet, maar de band lijkt me een afgeleide van de titanium super navihawk, maar dan zonder gepolijste rand in het middensegment, en hou er rekening mee dat dit horloge gemaakt is van RVS.
Als alleen het materiaal verschilt (ti vs rvs) is de band gewoon goed. Korte links, iets afgerond aan de binnenkant, solid endlinks en geen halve links voor aangepaste lengte, dus alles zal in de sluiting moeten gebeuren.

En hier een review (zonder rammelen)

19 likes

Een trotse NOS Parawater uit januari 1970…

20 likes

Citizen 8200 met 17 jewels :ok_hand:t2::blush:

18 likes

15 likes

Lekker licht :blush:

12 likes

Citizen Professional Diver 1000m. Mijn favoriet!:sunny: :ocean: :fish:

10 likes

De full lume blijft m’n favoriet, zeker met zo’n vrolijk bandje is hij echt super! ( Hoewel die groene titanium en stuk omhoog ook echt enorm sexy is :drooling_face: )

1 like

Is dat nu een verkeerd uitgelijnde bezel bij citizen!? :open_mouth: pinch me! I must be dreaming! :see_no_evil:

Ik denk eerder een verkeerd uitgelijnde render :face_with_hand_over_mouth: