Citizen-only Topic

Daaar hebben ze een mooie kans gehad om er een 9000 serie uurwerk in te leggen in plaats van de 8203 die er nu volgens de wijzerplaat in zit.
Titanium is dan wel weer leuk.

l

Deze vind ik heel mooi.
Stond in een mail van Citizen.
De eco drive Brycen

3 likes

Ja…inderdaad…vaak op WUS al te vinden maar nu…njente :grin:

1 like

Juist het titanium houdt me nu tegen, gezien de (niet mijn eigen) ervaringen met de ny0054 kroon/draad.

1 like

Ook gaaf :+1:t2:…maar is er al even volgens mij :thinking:

1 like

Hier ook :+1:t2::grin:

1 like

Ik weet niet hoe de kroonconstructie hier in elkaar zit en of daar wel titanium voor gebruikt wordt, de enige citizen die ik heb heeft een push/pull kroon en niks te schroeven (wel titanium).
Mijn titanium tuna heeft een schroefdraad in de kast zitten en een RVS kroon die daar als een plug in gedraaid wordt, een titanium casio met wat ik vermoed een stalen schroefbus en een titanium kroon die daar overheen gaat.
Dit is een specialtje, dus het kan zomaar zijn dat er wat meer aandacht aan gegeven is dan gebruikelijk voor de constructie.

Ow wist ik niet.
Zag m voor t eerst nadat ik die mail kreeg. :laughing:

1 like

Moet je maar eens zoeken op het serienummer :+1:t2::smiley:

1 like

Ga ik doen.:+1:

1 like

Idd. Al vanaf okt. 2018 :sunglasses:

1 like

Jip…zag ze ook al 2 hands worden aangeboden ergens…

Gaaf model hoor :+1:t2::yum:

1 like

Zo…thanx :ok_hand:t4:

Alles uitgezocht (Alles lag door elkaar), dus nu houden we dit over. Ik ga even kijken of het enigszins correspondeert met jouw lijst :nerd_face:
Dit is wel ok hoor :star_struck:

Grappig, nooit gezien.

Alleen huge…

6 likes

Die groene titanium 200 m is gaaf, zeg! Wat is het typenummer ervan?

Al gevonden; het is de NY0100-50XE.

Als ik iets van citizen wil weten moet ik natuurlijk in dit topic zijn… :smirk:

Kwam vandaag dit horloge op het www tegen en vind m super tof :ok_hand: heeft iemand m ooit in het echt ervaren?

En de banden (of specifiek deze) van citizen… Zijn die ok van kwaliteit of vergelijkbaar met de bijv. Seiko SKX rammelaars?

s-l400

8 likes

Wat is het type nummer van deze?

Het serienummer is BJ7100-82E

1 like

Klopt, dank je :+1:

1 like

Het horloge ken ik op zich niet, maar de band lijkt me een afgeleide van de titanium super navihawk, maar dan zonder gepolijste rand in het middensegment, en hou er rekening mee dat dit horloge gemaakt is van RVS.
Als alleen het materiaal verschilt (ti vs rvs) is de band gewoon goed. Korte links, iets afgerond aan de binnenkant, solid endlinks en geen halve links voor aangepaste lengte, dus alles zal in de sluiting moeten gebeuren.

En hier een review (zonder rammelen)