Citizen-only Topic

16 likes

Gaaf :+1:t2::star_struck:

Waar te bestellen?? :yum:

Al gevonden :+1:t2:

Die heeft als nickname autozilla, de duurdere en mooiere variant van de ecozilla.

Jeetje Frans, waarom heb ik zoiets nou nooit !??

Van links naar rechts:
1 Autozilla 1000M titanium
2 Ecozilla 300M titanium
3 Aqualand JP2000-08E
4 Aqualand CO28-CO29 titanium
5 AL0004-03W
6 Aqualand CO22-CO23
7 AY5000-05L
8 Aqualand CO28-CO29 titanium

Indrukwekkend rijtje!

3 likes

Alsnog voor de mensen die zoeken, bij de geld-schieter van dit mooie forum: horloge.nl

1 like

Is dat zo? Wist ik niet… :hushed:

1. AL0004-03W denk ik
1 like

Hoop wel dat de bezel irl better is dan op de render… Mar twijfel wel…

1 like

Ik moet secuurder zijn, één van de eigenaren van horloge.nl is oprichter van horlogeforum.nl.

2 likes

Ah…wist ik ook niet :joy:

Ik zit naar die groene Promaster te kijken maar weinig foto’s op het web…vraag mij af of het sunburst is of gewoon 2 kleuren :thinking:

1 like

Ik was ook al aan het zoeken gegaan, met google afbeeldingen kom je niet veel meer tegen dan de renders op horloge.nl. Vreemd eigenlijk.

1 like

Daaar hebben ze een mooie kans gehad om er een 9000 serie uurwerk in te leggen in plaats van de 8203 die er nu volgens de wijzerplaat in zit.
Titanium is dan wel weer leuk.

l

Deze vind ik heel mooi.
Stond in een mail van Citizen.
De eco drive Brycen

3 likes

Ja…inderdaad…vaak op WUS al te vinden maar nu…njente :grin:

1 like

Juist het titanium houdt me nu tegen, gezien de (niet mijn eigen) ervaringen met de ny0054 kroon/draad.

1 like

Ook gaaf :+1:t2:…maar is er al even volgens mij :thinking:

1 like

Hier ook :+1:t2::grin:

1 like

Ik weet niet hoe de kroonconstructie hier in elkaar zit en of daar wel titanium voor gebruikt wordt, de enige citizen die ik heb heeft een push/pull kroon en niks te schroeven (wel titanium).
Mijn titanium tuna heeft een schroefdraad in de kast zitten en een RVS kroon die daar als een plug in gedraaid wordt, een titanium casio met wat ik vermoed een stalen schroefbus en een titanium kroon die daar overheen gaat.
Dit is een specialtje, dus het kan zomaar zijn dat er wat meer aandacht aan gegeven is dan gebruikelijk voor de constructie.

Ow wist ik niet.
Zag m voor t eerst nadat ik die mail kreeg. :laughing:

1 like

Moet je maar eens zoeken op het serienummer :+1:t2::smiley:

1 like