Mogge
Ook mooi, welk model is dit!?
Erg mooi!
Is ie net zo groot als het lijkt?
Dan dus met een aftermarket bezel.
Dank je!
Nee, volgens mij verkrijgbaar geweest met zilvergrijze bezel en pepsi. Zijn vrij veel kleurvarianten van geweest alsook modellen met andere aanduiding zoals Adec.
Klein is hij in ieder geval nietđ
Ik ben er aan gewend.
Dat weet ik dus niet 100% ⊠2x deze tegengekomen,die van mij via UF gekocht en 1 gezien op WUS in hele slechte staat waar degene wel zei dat deze uit Japan zou komenâŠer zijn zoveel variaties op duikers in Japan die wij nog niet kennenâŠvraag maar aan @Abel ⊠Zou ook een aftermarket bezel kunnen zijn @Bidle
dan de wijzerplaat ook want die is zilver en niet wit⊠Vind hem wel leuk zo
Nee hoor helemaal origineel. Niets aftermarket.
Dit is een lastige, ik ben niet helemaal thuis in de ny2300. Wat ik weet is dat er verschillende uitvoeringen zijn met een zwarte, (donker)blauwe en witte dial. De witte dial met een zwarte en een pepsi bezel.
Nu is er ook een met een zilveren bezel, maar die zou een zilveren dial hebben (die vaak in de jaren enigszins is verkleurd naar zilvergrijs met een bruine gloed). Of het allemaal klopt, weet ik niet. Ik heb ooit eens van Citizen Japan een overzichtje gekregen van de NY0040 serie, dus van die serie ben ik redelijk zeker. Mogelijk dat een mailtje naar Citizen het verlossende woord geeft.
Kijk hier eens:
Ik ook
Dank
Even âcrossenâ voor mijn Citizen vrienden die het âvintage vandaagâ topic niet volgen⊠Deze 62-6198 uit augustus 1976 met heerlijk zwevende secondewijzerâŠ
Zou iemand me op het spoor kunnen zetten van pushpins voor mijn NY0040? Ik heb er nu maar wat ingestopt wat ik nog had liggen, maar passen niet lekker. En ik weet niet precies welke de citizen verlangt.
Ik heb een dealer een beleefde vraag om info gesteld, maar geen reactie gehad.
Hopelijk weet iemand een linkje.
Misschien als je in deze shop wat zoekt: