Citizen-only Topic

Uploaden…

Welterusten

11 likes

Inderdaad :+1:t2::joy:

1 like

Mooi :ok_hand:t2::yum: …De rust :+1:t2::smiley:

1 like

hé … sinds wanneer heb jij deze beauty? :smiley:
en? tevreden :ok_hand:?

1 like

Alweer ruim 9 jaar in bezit😊
Altijd wel content mee geweest maar sinds vorig jaar is dat gevoel aanzienlijk gegroeid. Tja vorig jaar was ik nog bang dat ik als enige zou overblijven zonder Speedy :grimacing:, nu heb ik er 4​:sweat_smile:

2 likes

26 likes

Vandaag een Citizen promaster uit 1986.
Alleen heb ik geen originele band, dus heb ik er een door mezelf gemaakte band omgelegd.

16 likes

Aangeschaft op de stalen band, vanwege lovende reacties op internet. De band is inderdaad erg mooi, zeker in deze prijsklasse. Toch schaf ik waarschijnlijk ook het bekende rubbere bandje een keer aan, want die look is ook niet verkeerd!

15 likes

Mooi! Hier z’n neef op een originele 24mm Citizen band…

10 likes

14 likes

13 likes

Mogge :sunglasses:

18 likes

Ook mooi, welk model is dit!?

Erg mooi!

Is ie net zo groot als het lijkt?

1 like

De NY2300

11 likes

Dan dus met een aftermarket bezel.
Dank je!

Nee, volgens mij verkrijgbaar geweest met zilvergrijze bezel en pepsi. Zijn vrij veel kleurvarianten van geweest alsook modellen met andere aanduiding zoals Adec.

1 like

Volgens mij een Japanse release. Toch @slin ?

1 like

Klein is hij in ieder geval niet😉

Ik ben er aan gewend.

1 like

Dat weet ik dus niet 100% … 2x deze tegengekomen,die van mij via UF gekocht en 1 gezien op WUS in hele slechte staat waar degene wel zei dat deze uit Japan zou komen…er zijn zoveel variaties op duikers in Japan die wij nog niet kennen…vraag maar aan @Abel :grin: … Zou ook een aftermarket bezel kunnen zijn @Bidle :grin: dan de wijzerplaat ook want die is zilver en niet wit… Vind hem wel leuk zo :ok_hand:t2::blush:

2 likes