Citizen-only Topic

Haha dankje! Ik hou je wel op de hoogte. :smiley: De kast en dial vind ik in ieder geval erg mooi.

1 like

Die indruk met de bezel heb ik ook.
Dus dat hebben ze allemaal.

1 like

Aha dan is het dus een feature. :wink: Ik vind ook het verzetten van de datum een beetje hakerig… heb jij dat ook? Of in ieder geval minder soepel dan bij m’n SKX als ik het daarmee mag vergelijken.

1 like

Geen bijzonderheden met datum en tijd verzetten. Alleen de bezel en de kliks zijn minder scherp dan normaal zou verwachten van Citizen kwaliteit. :point_down:
Ik zal hem binnenkort misschien in de aanbieding gooien in het blauwe gedeelte. De wijzerplaat is great maar de afwerking van de bezel is flut. Liefhebbers mogen me een pbtje sturen voor info.

1 like

Die bezel is inderdaad niet zo tof, maar voor de rest een prima horloge!

1 like

Screenshot_20190825-163318
Mijn Citizen Fugu Blowfish is een blijvertje.

7 likes

Je kan hem al niet meer terugsturen? Bezel is idd niet zijn strong suit maar hij heeft verder ook wel veel pluspunten. :grin:

Ik kijk het nog even aan. Nog niet besloten en/of ie geflipperd wordt. Terug sturen geen optie , liever met korting verkopen.

13 likes

11 likes

Staat je goed! De bezel bij de mijne heeft dat ook, het ratelmechaniekje is niet superstrak, maar wel goed uitgelijnd. Het staat ook netjes recht op de kast, dus geen klachten hier. Maar ik heb geen referentie, aangezien het mijn eerste duiker is. Voelt ook raar een horloge onder de kraan af te spoelen… Verder loopt hij ook prima, met zo’n 4-8 sec in de plus per dag.

1 like

Je zit toch niet de hele tijd aan je bezel te draaien? :thinking:

Tuurlijk niet. Hij voelde vanaf begin illig aan. Ben niet gewend van Citizen. Verder great looks.

Eens. Voelt hier niet kwetsbaar aan ofzo, alleen wat ‘losjes’ misschien. Voor mij geen reden om wat anders te overwegen, maar dat kan voor een ieder anders zijn. Waar denk je aan als alternatief?

Deze zie ik ook wel graag.

4 likes

mijn eco-drive eens van zijn stalen (met SEL!) band gehaald.
een goedkoop silicone bandje van Ali erop met blauwe naad.
zit heerlijk. hele andere look (sportiever?). dat blauwe accentje maakt het top (met de blauwe plaat)

6 likes

Zeker! Maar heeft die dan niet dezelfde problemen met de bezel? Of zit hier een 120 klik bezel op?

staat prima, vanwege de gele wijzers had ik persoonlijk iets met geel of evt wit stiksel gezocht want blauw komt helemaal niet voor in dit horloge.

1 like

Toch wel. Op de ‘pers’ foto’s zie je het beter. Geel had inderdaad ook gekund

image

3 likes

Welk type is dit ??:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like