Citizen-only Topic

20 likes

:grin:

11 likes

Citizen BX 1001-89L World Time perpetual.

13 likes

16 likes

Citizen NY0040 Promaster

20 likes

Topper! Vooral in het zonnetje.

1 like

Ik ga deze steeds meer waarderen. Top ‘beater’. Gister in de tuin aan het werk en vanochtend meteen maar weer omgedaan . Lume werkt ook top!

12 likes

14 likes

Hier zijn ook veel te weinig van als je het mij vraagt. Binnen dezelfde diameter kan ik mij weinig andere horloges bedenken die even fijn zijn.
(Zit heel ongeduldig te wachten tot mn blauwe promaster aankomt donderdag… :drooling_face:)

3 likes

10 likes

Aandoenlijk, outdated, verschrikkelijk etc etc etc, maar ook zo ontzettend leuk om oud spul uit de la te halen (:sleeping::sleeping::sleeping: tot gisteren) en hoppa, deze vorige-eeuw-Citizen gaat als een razende Roeland naar de 21e eeuw en stopt op exact het juiste moment om te doen waar hij voor gemaakt is…:facepunch:

10 likes

Iemand nog op zoek naar een leuke LE Citizen?
image
Die van mij mag het nest verlaten, pm voor meer info :grinning:
Verkooptopic volgt nog :+1:
ny0080-12e

7 likes

Die Fugu’s zijn best leuk, toffe kleuren ook.
Ik zou de NY0099-81X (groene) wel eens willen proberen, maar ze zijn vrij schaars en daarom ook nogal aan de prijs.

1 like

Die is ook erg cool ja :ok_hand:

Klopt, de prijzen die sommigen durven te vragen zijn uhh ja nogal “optimistisch” :wink:

Nog maar een keer

17 likes

12 likes

Afgelopen weekend ook mijn NY0040-17LE ontvangen! Erg tof horloge en ook de rubberen-band bevalt goed. De dial is erg mooi en het voelt gewoon als een fijn horloge.
Wat me wel tegenvalt is de wiebelige bezel. Hij klikt een beetje als je erop drukt en voelt niet net zo solide als mijn SKX. :face_with_monocle:

Hier nog wat wristshots voor @Ari :turtle:

15 likes

Cool!

Nice! Staat je goed!

1 like

Gefeliciteerd, wat mij betreft een van de mooiere duikers. Met name de kleur van de wijzerplaat vind ik erg mooi

Nu is het allemaal nog nieuw, maar ben benieuwd welke over een maand of twee je voorkeur heeft.

1 like