Citizen-only Topic

De bezel heeft idd iets veel speling en doffe clicks maar is wel mooi uitgelijnd.
De wijzerplaat is wel het mooiste van dit horloge.

Da’s op een dag dus maar +4,5s. Dat was met de wijzerplaat naar boven. Als ik hem met 9 uur boven leg zal hij wel redelijk spot-on lopen. En dat voor zo’n basic automaat. Heel netjes!

1 like

9 likes

Wow zeker netjes! :slight_smile:

Mooie set! Vind hem vooral erg mooi op staal, die gaat er bij mij ook nog eens komen denk ik :grin::v:

2 likes

16 likes

Leuk hier een hele serie Promaster Automatics voorbij te zien komen! Veel plezier ermee.

1 like

Ik heb de mijne al een tijdje hoor, maar het blijven leuke horloges die lefty’s :+1:

1 like

Nog een foto dan :blush: …goed gelukte foto…al zeg ik dat zelf :grin:

19 likes

Op staal is hij toch wel het mooist, maar dat komt vooral doordat ik de voorkeur geef aan staal.

Jammer, dat er alleen zo’n instapversie bij wordt geleverd en dat er vrijwel geen alternatieven van derden te vinden zijn. Ik kan zelf maar eentje met solide schakels op eBay vinden. Wel voor een leuke prijs van ca. €30.

Weet iemand anders nog een stalen band die op de NY0040 kan?

3 likes

De beads of rice 20mm van Watchgecko werd al geopperd hier. Is helaas voorlopig uitverkocht en zou in 1-2 maanden weer binnen moeten komen.

1 like

hoi,
doordat ik me op de site van sitizen heb opgegeven updates te willen ontvangen krijg ik regelmatig wel eens meldingen binnen dat citizen een nieuw item op YouTube heeft gezet.
nu bij de laatste 2 meldingen ging het maar hoofdzakelijk over “het klimaat” en dat ook citizen zich daar over organiseert.
dit waren dan filmpjes van pakweg een minuut of 8/10 waaronder dan een +/- 30 sec. een horloge in voor komt. deze onthoud ik dus hier, ook omdat ik een “klimaatoptimist” ben en het hier niet op zijn plaats is.
Moest het zijn dat er toch iemand op “deze” melding van mij wil reageren doe het dan niet hier maar via PB, dank u :wink:
om nu terug te komen op het laatste update melding van citizen, is hier dan het korte YouTube filmpje:

ik weet het, het is kort maar toch horloge gerelateerd :smiley:

4 likes

Ik bedoelde eigenlijk een stalen band met passende (open) end links.

Dat vind ik dus ook! :slight_smile:

1 like

And now for something completely different…

7 likes

Yachtcustom uit 1969
Draagt erg prettig, maar heeft eigenlijk te veel concurrentie :neutral_face:

20 likes

Wel een bjoetie zeg!!!

1 like

Top foto!

1 like

Grand Touring :innocent:

16 likes

Thanks :+1:t2::blush: