Geweldig Welke kleur(en) lume heeft hij?
Zal zo ff een foto maken.
gaaf, als deze er nou eens met eco-drive zou komen dan zou ik hem serieus overwegen.
Het Citizen AV0080-88E herenhorloge is een horloge met een kast en band van TI+IP Super Titanium, een donkergrijze wijzerplaat met zilverkleurige accenten.
voor diegene die dit nog niet weten ,
Dit Citizen horloge is voorzien van Eco-drive techniek, waardoor u nooit meer een nieuwe batterij hoeft in te zetten. De accu in het horloge wordt opgeladen door lichtinval op de wijzerplaat. Het horloge heeft een saffier glas en is waterdicht tot 20 atm
TI+IP Super Titanium is de nieuwste generatie Titanium, dat door een gering gewicht en buitengewone bestendigheid reeds in vele sectoren wordt benut.
Gezien de naam, wordt Titanium ook wel “Metal of the Gods” genoemd.
Dankzij de speciale IP oppervlaktebehandeling zijn de titanium horloges van Citizen met 1000 - 1200 Vickers vijf maal harder dan het pure titanium.- 40 % Lichter dan staal en Anti-Allergisch!
In 1970 onthulde CITIZEN 's werelds eerste titanium horloge.
Van daaruit ontwikkelden ze Super TitaniumTM.
Door massief titanium te verwerken en Duratect toe te passen, met gepatenteerde oppervlaktehardende technologie,
Ze hebben een materiaal gemaakt dat vijf keer harder is dan roestvrij staal.
Super TitaniumTM: licht, zacht voor de huid, kras- en roestbestendig
Zo, na de korte info van het materiaal ga ik over op het verhaal van de aankoop
Na de ontdekking van deze nieuwe uitgave en telefonisch onderhoud om deze te komen passen kreeg ik gisteren al het verlossende belletje dat hij klaar lag, natuurlijk was m’n antwoord ‘morgen bij openingstijd kan je me verwachten’.
Dus, zo gezegd zo gedaan, om kwart voor tien op de motor gestapt en richting stad gestuurd, daar aangekomen de motor geparkeerd voor de deur en binnen gestapt.
De verkoper had me al gezien en had het horloge reeds klaar genomen, meteen, met een grijns op mijn gezicht, het aangepakt en het eerste wat me opviel was hoe licht dat horloge was, aangenaam verrast, maar ik had het moeten weten (super titanium) weet je wel?
Ok, intussen in de winkel nog wat bla bla en ook de band aangepast naar m’n wensen en dan de kaart boven gehaald en even m’n banksaldo pijn gedaan
Ik ga hier stoppen, ik wil foto’s laten zien
kijk hier, de tweede nieuwe generatie met de oude tweede generatie
ze hebben wel wat van elkaar, niet?
en hier zie je de verschillen tussen de eerste en de tweede versie
en als je niet van zware horloges houdt dan zie hier het verschil tussen de eerste en tweede versie
het scheelt maar 60gr.maar is toch een wereld van verschil
maar ik draag ze allemaal graag, groot, klein, dik, dun, zwaar, licht, als ik ze maar mooi vindt
zo, dat was het dan weer …… o ja
de volgende zit ook in de pijpleiding, maar die laat nog op zich wachten, was nog niet binnen
Wow Ludo! Dank voor deze mooie bijdrage. Je begint een aardige collectie Bullheads op te bouwen…
Hoi Rob! Gefeliciteerd met je mooie Citizen, die willen we nu ook zien! Druk op het symbool met het balkje en het pijltje om foto’s vanaf je computer te uploaden. Succes!
Heel mooi!
Gaaf ding hè.
Het glas is ook veel beter ontspiegeld dan de niet Ti uitvoeringen. Komt natuurlijk ook omdat het glas vlak is ipv bol.
Voor zo’n relatief grote klok weegt het idd erg weinig.
U bent Bullhead expert?
Gaaf Ludo … Gefeliciteerd!
Één brok kwaliteit …Veel plezier met deze Signature
Prachtig Ludo👌
Gefeliciteerd, hoor! Het mooi horloge.