Citizen-only Topic

Mee eens. Japan is een aparte markt blijkbaar.

11 likes

Very nice! Welk type is dat? :drooling_face:

1 like

Echt :purple_heart:

1 like

SPF56-9873 is een uit de serie.
300m met caliber 2852 of 2855

8 likes

Klusklok

11 likes

Hoho Harry, voorzichtig hoor, niet tegen de muur schuren tijdens het klussen. Het is tenslotte wel een Citizen…

2 likes

Het zijn juist de Citizens die ik tijdens het klussen gebruik :grin:.

Mooi setje!

1 like

11 likes

22 likes

Erg mooi, zeg! Misschien heb ik het al een keer gevraagd: Welk model is dit?

1 like

Citizen NB0040-58E :+1:t2:

Niet aan mij…denk aan Piede …die heeft precies dezelfde :+1:t2::grin:

3 likes

GMT time😎

8 likes

banden wissel :blush:
ben weer eens bezig geweest,
de lederen banden van mijn bullheads zijn verdwenen en vervangen door de metalen varianten :wink:
ik was er eigenlijk al langer over het nadenken om dit te doen doordat de lederen niet zo goed voelde om de pols, de horloges draaide steeds van het center van de pols af en dat vond ik irritant.

dus na toch lang getwijfeld te hebben toch de knoop door gehakt en met de wissels begonnen. :smiley:
deze had ik reeds enkele weken al gewisseld om eens te testen wat het gevoel op de pols zou zijn :face_with_monocle:

en ja hoor deze zat beter aan de pols :+1:
maar toch nog twijfelen of ik de andere twee zou doen :thinking:

en deze week heb ik het dan toch gedaan, gewoon omdat ik geen onprettig gevoel op de pols wil, dus :rofl:

en zo zien ze er allemaal uit vandaag :open_mouth:

deze drie hebben de metamorfose ondergaan :blush:

nu hoor ik jullie luidop denken, :thinking:
maar Ludo …… nu zie je nog maar weinig verschil tussen je klokjes, nu lijken ze allemaal op elkander :open_mouth:
wel, als je niet op de wijzerplaat let, dan …… ja, geef ik je gelijk en dat argument heeft me toen ook tegen gehouden. :expressionless:
maar mijn pols gevoel is vele malen beter en toch blijf ik gelukkig met een “bak” vol met bullheads :joy:
ben zelfs een andere bullhead aan het opsporen, een gelimiteerde, ook weer met een lederen band, dus ……. :joy:

16 likes

Prachtige collectie heb je daar👌. Ik vind persoonlijk dat die leren bandjes zo beginnen te zweten…hou daar niet van. Maar ieder zijn ding🙂. Staat iig wel gaaf bullheads op leer👍

1 like

Inderdaad!!

Je valt in herhaling :joy:

:sunglasses::sunglasses:

2 likes

maar heb ze er wel afgesodermieterd :joy:

3 likes

``

10 likes

En nog een vergeten in de vorige post.
Draagt ondanks zijn formaat lekker.

9 likes