Citizen-only Topic

@PowerReserveFan Ik ook!! Ben benieuwd wie hem nog meer heeft hier op het forum😁

1 like

Hoe groot is hij (diameter, lug2lug)?

Diameter 44 mm
Dikte 14,5 mm
Lug to Lug meet ik 48mm

1 like

Wow… ik ben geen Citizen kenner… maar deze ziet er inderdaad wel heel bijzonder uit!! Hoe jong is deze beauty?

1 like

@MannetjeMar Dank je wel voor je opmerking👍 Idd erg bijzonder model. Ben dit model ook nog nooit tegen gekomen. Heb net even in de boekjes gekeken en het horloge komt uit 2005. Horloge ziet er uit als nieuw. Verkoper heeft het klokje 3x gedragen…toen in de kast gelegd…heb het gekocht als fullset😁

2 likes

Nooit gezien!
Meer foto’s graag. :yum::yum::yum:

1 like

Dat valt nog mee, al is het een beste jongen.

1 like

Ik vind het prettig grote horloges dragen. Beneden de 45mm is voor mij niet aantrekkelijk.

@Houthakker Dat had ik ook niet…bijzonder exemplaar…Zal morgen een paar foto’s gaan schieten. Komt goed.:grin:

1 like

BJ9104-56 Ken ik wel maar die is volgens mij 42 mm

Je hebt de verkeerde informatie…heb een link voor je waar het ook staat. Heb het ook zelf opgemeten en kom echt op 44mm uit…
https://www.creationwatches.com/products/nl/citizen-74/citizen-air-diver-promaster-gmt-duratect-titanium-bj9104-56l-bj9104-459.html

Ik geloof je direct. Ik heb het nagezocht maar op sommige plaatsen staat verkeerde info dan.

Kom inderdaad ook 44 mm tegen en als jij real live kunt meten geloof ik dat eerder :grinning:

Zeer mooi exemplaar

1 like

Waarschijnlijk staat er dan idd verkeerde informatie op. Dank je wel. Ben ook helemaal in mijn nopjes met deze vangst😍

Aangezien mij gister werd gevraagd om wat meer foto’s te maken van dit mooie klokje, bijdeze :sunglasses: :purple_heart:

Enjoy😁

19 likes

:+1::+1::+1:
Ziet er echt goed uit!

1 like

Gaaf model :+1:t2::smiley: …Nog nooit gezien :roll_eyes:

Erg handig dat ratcheting systeem erop :+1:t2::slight_smile:

1 like

Dank je wel!:+1: Het horloge is NOS :sunglasses::heart_eyes:

1 like

ik had het ook nog nooit eerder gezien of van dit model gehoord. Blijkbaar zijn er nog meer bijzondere exemplaren waar wij geen weet van hebben :wink:

1 like

Ja zeker in Japan :yum:

1 like

Mee eens😁

1 like