Citizen-only Topic

8 likes

Deze stond al een tijd op lijst. Uiteindelijk is het me toch gelukt om deze beaty over te kunnen nemen. Compleet met adapter set en extra banden. Zoals altijd bij deze beste man zijn de horloges in nieuwstaat. Zo ook dus deze.
Ik ben er blij mee. Een welkome aanwinst voor mijn citizen duikers.

16 likes

Heb je misschien ook een foto van de case back? Ben wel benieuwd wat Citizen hier heeft gedaan.

1 like

5 likes

Thanks! Ziet er strak uit. Maar ik had eigenlijk iets van een opschrift als ’50th anniversary titanium edition’ verwacht. Het is toch naar aanleiding van het jubileumjaar van de Citizen titanium Promaster dat zij dit horloge onder andere hebben uitgebracht. Of ben ik nu met een ander horloge in de war?!

1 like

Ja had idd gekund. Heb nog ff gekeken bij de 50th Super Titanium editie van de Tsuno Bullhead maar ook daar geen extra tekst.
Heb het wel eens gezien maar dat was omdat bijvoorbeeld Citizen 100 jaar bestond of Promaster 50 jaar.

8 likes

Mooie aanwinst,geniet ervan. Die band staat hem ook goed :ok_hand: Het is mijn favoriete duiker geworden. Hier de mijne :sunglasses:

9 likes

16 likes

Groetjes van z’n neef!

14 likes

Deze al een keer in het zwart gehad, maar nu uit een leuke ruideal in het blauw terug gekregen :grin:

13 likes

Promaster 30th anniversary edition.

15 likes

17 likes

Wat een ontzettend mooi horloge :heart_eyes:
Daar mag je wel wat meer foto’s en info over delen👍

1 like

Dank voor je compliment! Er is momenteel een soortgenoot onderweg. Zodra die er is ga ik een Topic over deze horloges schrijven. Stay tuned! :hugs:

3 likes

De blauwe Duplex mee naar het water.

11 likes

dat is alweer een mooie :star_struck:
van welk jaar is deze?

2 likes

Thanks! :smiley: 1968…

7 likes

27 likes

Moest gelijk denken aan mijn andere Cutlass :ok_hand:t2::grin:

Andere kast maar voor de rest hetzelfde :+1:t2::slight_smile:

13 likes