Mooie robuuste band op de BJ8050. Staat hem goed👌
Na alle commotie van de SpaceX is het een mooie dag voor aandacht aan het heelal met de Campanola Cosmosign om de pols
Fraai !!
Bestaan er moderne promaster divers van of kleiner dan 40mm? Just wondering… Kan er op Google niet veel van vinden
dit loopt op een sisser af
deze had al veertien dagen in m’n bezit moeten zijn
maar hij blijft al die tijd hangen tussen twee afleveringspunten
denk dat ik hier een streep onder mag zetten
had er zelfs een mooi verslag voor klaarliggen
maar ja …… het gaat over deze beauty
Moed houden Ludo!
Mijn eerste Citizen. Het is een 72-6052. Het was een gokje voor weinig geld. Helaas bleek hij toch een service nodig te hebben. Glaasje en kast vervolgens een beetje gepoetst en voilà, op en top seventies! De wijzerplaat gaat afhankelijk van het licht van donker naar verblindend groen, wat nog versterkt lijkt te worden door het facet in het glaasje.
Nu nog een goed bandje scoren. Ik had hem al even op een donkerbruin suède bandje, wat op zich een goede kleurencombinatie is. Het mag echter iets vlotter. Wellicht een donkere band met groen stiksel, maar dat blijkt lastig te vinden.
Heeft iemand een tip? Of weet iemand welke stalen band hier op hoort?
Mooie horloge! Ik vermoed met het robuuste 6000 uurwerk.
Dank je. Om eerlijk te zijn heb ik geen idee.
Wellicht dat het hier uit af te leiden is?
En nog een fotootje van de felgroene wijzerplaat, voordat ik het glas had gepoetst.
Helaas is mijn order (via marketplace / Amazon) gecanceled door de verkoper wazig verhaal, maar de koop is dus ontbonden. Het betrof een citizen bj7100-82e. Mocht een van de citizen liefhebbers hier er tegenaan lopen… Een seintje wordt zeer op prijs gesteld