Citizen-only Topic

:star_struck::star_struck:

10 likes

Als je titanium kast en de in mijn ogen wat mooiere wijzers de meerprijs boven de NY0040 waard vindt, zeker doen! Mij bevalt de NY0040 in blauw uitstekend! Meer horloge voor onder de €200 nieuw zou ik niet weten, al zijn er genoeg alternatieven. De mijne loopt gemiddeld +3s/dag ook nog.

3 likes

Tijdje terug deze zomerknaller op de foto gezet :sunny:

14 likes

Wijzers lopen mee met gebolde wijzerplaat

2 likes

Ah… eigenlijk wel logisch :+1:t2::grin:

17 likes

Crosspost

15 likes

16 likes

Citizen 1000m :sunglasses: :fish: :ocean:


11 likes

Duitsland lijkt me t.o.v. Nederland niet het eind van de wereld, maar toch, besteld op 10/6 en vandaag, 24/6, eindelijk binnengekomen. :slight_smile:

Bracelet nog op maat te maken, maar dat komt binnenkort wel…

17 likes

Zo, apart model. Wel heel gaaf zeg.

Ik zocht iets wat ik in mijn bescheiden collectie-tje nog niet heb ('ribbel’lunette, (donker)groene wijzerplaat, chronootjes, Eco-Drive), maar 't mocht niet veel kosten.
15 % korting trok me over de streep… :grin:

1 like

En qua font en bezel lijkt ie op een Hanhart. Ook niet verkeerd.

8 likes

Voor alle zekerheid ook hier :grinning: wie kan er twee van die mini pushpins regelen?

Dank namens mij duikbuddy

Ik heb al eens gekeken voor zo’n Hanhart. Serieus prachtig spul, maar ver boven mijn uitgaaf per horloge. Dus dán maar zo’n ‘Citizenklokje’… Maar, ik ben er blij mee hoor…:slightly_smiling_face:

1 like

Ik herken het. Deutsche Post/DHL kost 9 euro en een beetje, je krijgt géén t&t code en moet 2 tot 3 weken wachten…:expressionless:

Mooi weer voor mijn mooiste Citizen. Thx A.

10 likes

Nee joh! Er is nu een pakje onderweg sinds maandag.
Aan de andere kant, kan ik wat andere projectjes eerst afronden

Eerst de shop die 9 dagen nodig had vooraleer het te versturen (niet in eigen voorraad) en vervolgens GLS die het 4 dagen in een depot liet liggen.

1 like

Geen stroopwafels (want zelf gehaald :innocent:) maar is ook niet te doen met deze temperatuur. Thnx Kremer Emmen

18 likes