Citizen-only Topic

Nice :+1:t3: Welk model is dit? Oh ja, weet het al: Uit de NY0100 serie, of niet?

2 likes

Ja klopt :ok_hand:
Als Citizen hier nou eens een Ecodrive uurwerk in zou leggen…

2 likes

10 likes

Ik heb eergisteren via Kremer uit Emmen een groene variant ontvangen! In eerste instantie vond ik hem ter dik ogen, maar is, voor de prijs, erg goed afgewerkt. Enig nadeel, mijn vriendin heeft hem ingepikt, vindt het horloge zeer stoer! …

3 likes

:face_with_hand_over_mouth:

Had hem zelf nog niet om gehad… twijfelde onderste instantie door de hoogte van het horloge. Had toch besloten hem te gaan dragen want bij tweede benadering viel het best mee en valt hij zeer mooi. En ziet hij er ook echt onwijs mooi uit, al helemaal voor dat geld!
Voordat ik hem op maat ging maken, ging het ook echt weer typisch… Kun je hem op maat maken om te kijken hoe hij mij staat… Tuurlijk schat… Ow hij geeft ook gaaf licht als ik naar binnen loop! Hij is wel mooi zeg… Kwijt… :thinking:. Lesson learned!

2 likes

Gaaf model, mocht je hem toch niet willen houden dan hoor ik het wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

Veel draagplezier van het horloge voor je vriendin :sweat_smile::innocent:

1 like

Gebeurt mij wel vaker. :rofl:

1 like

13 likes

Ik heb de NY0040 in blauw. Vraag me altijd af waarom ik al die andere horloges heb als ik deze draag. Zo comfortabel en hij loopt echt super met 1-3 s/dag in de plus.

2 likes

Ik heb hetzelfde horloge en ik vraag mij dat ook soms af. Maar uiteindelijk wil ik ook een dresser en een outdoorhorloge. Dus, het kan gewoonweg niet bij deze duiker alleen blijven.

1 like

Precies! Dit is ook mijn outdoor horloge, een echte toolwatch is er nog niet.

10 likes

Nieuwe aanwinst :grin:

17 likes

Heerlijk horloge, niet waar? Vooral met deze zonnige dagen.

1 like

Ja draagt super! Zit ook een divers extension op de band dus dat scheelt met 30 graden een heleboel! Kroon aan de linkerkant is wel ff wennen met de tijd goed zetten :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Lekker hoor! :ok_hand: die full lume wordt alleen maar beter naar mate het donkerder wordt!

Groetjes van z’n blauwe broertje!

11 likes

Die band is erg el cheapo en ik dacht in eerste instantie dat het een hair puller zou zijn. Maar nu na een paar maanden dragen, zit hij toch wel comfortabel wanneer hem goed afstelt. En inderdaad dat verstelmechanisme is wel erg handig. Alleen niet erg lekker tijdens desk werk. Dan komt er telkens je vel tussen. Buiten dat is het toch wel een fijne band.

1 like

15 likes

11 likes