Citizen-only Topic

Prachtig horloge inderdaad. Welke model is dit?

1 like

The Citizen AQ4020-54Y

1 like

Is dat een vintage?

1 like

Zeker niet. JDM model.

1 like

Oh, interessant!

Dank je! Als je ooit de kans krijgt er eentje te bemachtigen dan zou ik dat ook zeker aanraden :+1: licht, robuust, nauwkeurig en mooi. Wat wil je nog meer? :grin: het enige wat af en toe aan mijn knaagt zijn de wijzers; deze hadden van mij wel ietsje meer vlees en kleur mogen hebben. Verder: topding!

ook weer enige dagen in bezit maar nog niet geïntroduceerd hier,
dus, hier is ie :smiley:
de seven star V2 :heart_eyes:

24 likes

Linnenstructuurtje is wel héél erg fijn, klikken helpt wel een beetje🤓

14 likes

In de middagwissel… Citizen Seven Star Deluxe 100M waterproof uit april 1969. Een knots van een horloge voor die tijd met 44mm. Velen van jullie kennen de zwarte variant. Ik ben op zoek naar de blauwe… Wie komt met de verlossende tip?

18 likes

Ziet er top uit.
Ik heb de zwarte en kon vorig jaar zowel de rode als de blauwe kopen voor een redelijke prijs, maar heb ze (helaas) laten lopen :disappointed_relieved:

1 like

Een laatste blik op deze prachtige CO28 titanium. De achterblijvende Aqualands gaan hem missen want hij gaat straks op reis. Gelukkig blijft hij binnen het Forum! :wink:

11 likes

Wat een heerlijke wijzerplaat!

15 likes

De tough op een NATO gezet. Vind het zelf een geslaagde combo!

12 likes

Ik heb deze al een keer om gehad maar toen niet meegenomen, mede door de prijs.
De laatste tijd zoek ik hem toch regelmatig op en kwam hem voor een zeer schappelijke prijs tegen.
Lang verhaal kort, hij is onderweg. :grin:

BN4045-12x

12 likes

Nu in het :blue_heart: gedeelte :grin:

13 likes

Zoo mooi hoor… :scream::scream::scream::scream:

1 like

Joehoe :grin:

5 likes

Prachtig horloge maat! Eén van de mooiste Citizen Aqualand Titanium CO28 die ik ooit in mijn handen heb mogen hebben. :kissing_heart:

2 likes

Inderdaad een toffe combi op NATO. Die tough is ook gewoon een heel tof horloge. Zat te twijfelen tussen de tough en mijn world timer GMT, toch de laatste geworden. :smirk:

10 likes

Die mag er ook zeker wezen. Heb zelf ook nog een Citizen Promaster Sky, met bakken aan informatie er op. Daarom voor deze lekkere neutrale gekozen, is wat beter te doen voor dagelijks gebruik.

De tough is well rete fijn moet ik zeggen. Ga er binnenkort eens een review over schrijven :slight_smile: