Joehoe 
Prachtig horloge maat! Eén van de mooiste Citizen Aqualand Titanium CO28 die ik ooit in mijn handen heb mogen hebben. 
Inderdaad een toffe combi op NATO. Die tough is ook gewoon een heel tof horloge. Zat te twijfelen tussen de tough en mijn world timer GMT, toch de laatste geworden. 
Die mag er ook zeker wezen. Heb zelf ook nog een Citizen Promaster Sky, met bakken aan informatie er op. Daarom voor deze lekkere neutrale gekozen, is wat beter te doen voor dagelijks gebruik.
De tough is well rete fijn moet ik zeggen. Ga er binnenkort eens een review over schrijven 
Ik wil deze maar durf de stap niet zetten om in japan aan te kopen 

Mocht je hulp willen. Ik koop vaak daar. En kan misschien je helpen bij de aankoop.
Het is wel echt een dikke aanrader hoor! Ik heb zelf de groene variant van een forumlid over kunnen nemen en tot nu toe niks anders dan lof over dit horloge!
Voor het Radio-syncen van deze horloges kan je dan deze app gebruiken. (Ja dat werkt echt
)
Is door u dat ik het model ben beginnen bekijken 

graag!
Haha!
Daar was ik mij helemaal niet van bewust
Goede smaak! 
Enneh… “U”? Ik ben de 30 nog niet voorbij hoor! 
Mooi model ook al vaak bekeken:innocent:
Ja sindsdien steeds naar de variant die ik wil zitten staren al alleen zo via japan bestellen durf ik niet 
en ja is uit beleefdheid