Citizen-only Topic

Thnx Jesus!

Die glans op de plaat, ik krijg er geen genoeg van! :heart_eyes:

14 likes

Ik kreeg bijna hartaanval omdat ik dacht dat er een monsterlijke Kras over het horloge liep! :scream: toen zag ik dat het een haar was :rofl:

1 like

17 likes

Waanzinnig mooi! :star_struck: Ben wel nieuwsgierig, wat is het refnr?

Fijn met dit weer zo’n verstelbare clasp.

2 likes

Leren bandje op de duiker gezet.

9 likes

11 likes

Mocht je de mijne bedoelen, bedankt. :hugs:
Het is de BU0003-02P.

1 like

Idd, thnx!

1 like

Deze is voor mij echt makkelijk; duidelijk de citizen bovwn de GS :ok_hand: in ieder geval qua esthetiek

1 like

16 likes

Leer? Echt? Lijkt me kunstof met een patroon en stiksel.

Maar past wel heel erg mooi op het horloge.

Lekker ding.

Erg duur in der tijd. Ondergewaardeerd nu zeker weten. Maar ik ben er nog al blij mee. MP rocks weer eens.

Check hier ook eens. En vergelijk dit horloge en deze in de post.

Zelfde kast(bijna), glas, bezel en de wijzers(66%)

12 likes

Nee, is echt leer. Wel heel dun, onderkant is inderdaad rubber. Wordt daardoor niet zo zweterig als een geheel lederen bandje. :+1:

De Promaster vandaag ook maar eens wat verkoeling geven! :sweat_drops:

20 likes

14 likes

Vakantieklok.

8 likes

18 likes

Schaamteloze cross uit het Vintage Vandaag Topic. Een Citizen Aqualand CO28 titanium uit 1986. Kan het gewoon niet laten, denk dat ze me daarom Aqualand noemen :kissing_heart:

16 likes