Thnx Jesus!
Ik kreeg bijna hartaanval omdat ik dacht dat er een monsterlijke Kras over het horloge liep!
toen zag ik dat het een haar was 
Waanzinnig mooi!
Ben wel nieuwsgierig, wat is het refnr?
Mocht je de mijne bedoelen, bedankt. 
Het is de BU0003-02P.
Idd, thnx!
Deze is voor mij echt makkelijk; duidelijk de citizen bovwn de GS
in ieder geval qua esthetiek
Leer? Echt? Lijkt me kunstof met een patroon en stiksel.
Maar past wel heel erg mooi op het horloge.
Lekker ding.
Erg duur in der tijd. Ondergewaardeerd nu zeker weten. Maar ik ben er nog al blij mee. MP rocks weer eens.
Check hier ook eens. En vergelijk dit horloge en deze in de post.
Zelfde kast(bijna), glas, bezel en de wijzers(66%)
Nee, is echt leer. Wel heel dun, onderkant is inderdaad rubber. Wordt daardoor niet zo zweterig als een geheel lederen bandje. 















