Hoi, het is wel wat lastig reageren op horloges van je in het blauwe gedeelte als je profiel op prive staat. Of ligt het aan mij 
Heb je zojuist een bericht gestuurd.
Ik dacht dat HF leden het wel konden zien en dat het alleen openbaar (dus voor niet leden) niet zichtbaar zou zijn.
Kun jij hier iets over zeggen @jur?
Is de bullhead al weg?
Ja sinds gisteren. Advertentie staat ook in het archief.
Nondeju!
Sorry, heb nog wel de mooie groene Citizen Supertitanium en de zwarte Seiko Sumo Chrono te koop staan.
Ah, wat vervelend nou… Hij heeft net een groene binnen
stel je voor; straks heeft hij twee prachtige groene juweeltjes 
Zonder gekheid… Die groene NY promaster is wel echt heel sexy 
Het is een zwarte 
Oh ja
moet je nagaan hoe erg de kleur bij mij in m’n hoofd gegrift staat bij dat model 
In dat geval: go get! Promasters zijn top! Al helemaal in titanium! 
Eh spijtig dat ik geen titanium variant heb. 
Dan zou ik die groene van @Apeks zéker overwegen… wat een heerlijk horloge.
Of Apeks… ruilen tegen Solar Sumo ? 
Ik begrijp de vraag niet. Stuur anders even een pb 
Even op een ander bandje geslingerd. De originele stalen band draagt super, maar je wil wel eens wat anders 
Haha, Nice try
ik ga hem aan mij voorbij laten gaan. Misschien in de toekomst nog, maar nu nog niet.
@W2them grijp je kans 
Niets voor mij groen. Ik wou die bullhead nog wel😆










