Citizen-only Topic

Hoi, het is wel wat lastig reageren op horloges van je in het blauwe gedeelte als je profiel op prive staat. Of ligt het aan mij :slightly_frowning_face:

1 like

Heb je zojuist een bericht gestuurd.

Ik dacht dat HF leden het wel konden zien en dat het alleen openbaar (dus voor niet leden) niet zichtbaar zou zijn.

Kun jij hier iets over zeggen @jur?

1 like

Is de bullhead al weg?

1 like

Ja sinds gisteren. Advertentie staat ook in het archief.

1 like

Nondeju!

2 likes

Sorry, heb nog wel de mooie groene Citizen Supertitanium en de zwarte Seiko Sumo Chrono te koop staan.

2 likes

Ah, wat vervelend nou… Hij heeft net een groene binnen :face_with_hand_over_mouth: stel je voor; straks heeft hij twee prachtige groene juweeltjes :wink:

Zonder gekheid… Die groene NY promaster is wel echt heel sexy :heart_eyes:

2 likes

Het is een zwarte :joy:

1 like

Oh ja :rofl: moet je nagaan hoe erg de kleur bij mij in m’n hoofd gegrift staat bij dat model :joy:
In dat geval: go get! Promasters zijn top! Al helemaal in titanium! :smiling_face_with_three_hearts:

Eh spijtig dat ik geen titanium variant heb. :sweat_smile:

8 likes

Citizen Professional 1000m :sunglasses:

10 likes

4 likes

Dan zou ik die groene van @Apeks zéker overwegen… wat een heerlijk horloge.
Of Apeks… ruilen tegen Solar Sumo ? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mooi groen is niet lelijk :green_heart: :smiley:

16 likes

Ik begrijp de vraag niet. Stuur anders even een pb :slight_smile:

1 like

Even op een ander bandje geslingerd. De originele stalen band draagt super, maar je wil wel eens wat anders :sweat_smile:

6 likes

Haha, Nice try :grin: ik ga hem aan mij voorbij laten gaan. Misschien in de toekomst nog, maar nu nog niet.
@W2them grijp je kans :wink:

10 likes

Niets voor mij groen. Ik wou die bullhead nog wel😆

Deze gaat vandaag of morgen naar het blauwe gedeelte, mocht je interesse hebben graag PB

16 likes

DSC_4710

10 likes