Citizen-only Topic

Oh ja :rofl: moet je nagaan hoe erg de kleur bij mij in m’n hoofd gegrift staat bij dat model :joy:
In dat geval: go get! Promasters zijn top! Al helemaal in titanium! :smiling_face_with_three_hearts:

Eh spijtig dat ik geen titanium variant heb. :sweat_smile:

8 likes

Citizen Professional 1000m :sunglasses:

10 likes

4 likes

Dan zou ik die groene van @Apeks zéker overwegen… wat een heerlijk horloge.
Of Apeks… ruilen tegen Solar Sumo ? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mooi groen is niet lelijk :green_heart: :smiley:

16 likes

Ik begrijp de vraag niet. Stuur anders even een pb :slight_smile:

1 like

Even op een ander bandje geslingerd. De originele stalen band draagt super, maar je wil wel eens wat anders :sweat_smile:

6 likes

Haha, Nice try :grin: ik ga hem aan mij voorbij laten gaan. Misschien in de toekomst nog, maar nu nog niet.
@W2them grijp je kans :wink:

10 likes

Niets voor mij groen. Ik wou die bullhead nog wel😆

Deze gaat vandaag of morgen naar het blauwe gedeelte, mocht je interesse hebben graag PB

16 likes

DSC_4710

10 likes

Goede morgen, ik las een tijd terug over een Citizen repair topper op het forum.
Mijn bezel insert is er uit gevallen en zoals te zien ben ik een noob. Wie kan dit repareren ?
Thanks!

4 likes

Diep onder de indruk van dit supermooi afgewerkte horloge :heart_eyes:

11 likes

Zeker weten Peter. Nieuw of had je die al?

1 like

Dank, ik heb m een paar weken nu (NOS uit Italië) en begin m steeds mooier te vinden, zie steeds meer details :wink: En ook de techniek spreekt mij aan, was al een jaartje of 15 geleden dat ik een horloge had met deze techniek. Vloeken in de kerk bij de ‘automatistisi’ onder ons, but who cares? :stuck_out_tongue:

2 likes

Geniet er van en als hem ooit kwijt wil weet je mij wel te vinden :+1:

1 like

Zeker!

Crosspost.

Erg raar zo met die datum.

11 likes

Ja, inderdaad. Wat lelijk ontwerpfout, zeg! Had ik niet verwacht voor die prijs.

1 like