Heel Nice! 
Wat was je eerste indruk bij het om doen?
Supertof
Waar heb je deze vandaan?
Groter dan verwacht, wel goede pasvorm en aangename band.
Ziet er stevig gebouwd uit. Titanium, maar toch niet te licht.
Blij mee!
Thnx,
Japan media store (Ebay)
Super afhandeling.
Ik koos voor de standaard gratis verzending: blijkt dat DHL express te zijn. Ook nog eens lage invoerrechten dus. 
Mooi! Een millimeter of 2 kleiner zou helemaal perfect zijn ja. Maar zoals hij nu is staat het nog steeds top!
De dag dat citizen met een verbeterde versie van deze dingen komt… 
Nice! Die kende ik nog niet 
Dag loonstrookje… 
Die van mij komt vanmiddag binnen!
Je ziet ze echt weinig online 
Klopt! Waar heb je jouw exemplaar uiteindelijk gekocht?
Mooie foto
Heb hem gisteren binnengekregen, zal een dezer dagen een topic maken!
Ik heb hem bij Simpkins Jewellers uit Engeland, online.
Check deze crosspost eens voor wat leuke details van die modellen 
Onder de microscoop valt het mij namelijk helemaal niks tegen hoe scherp alles is!
Link?
Topic is er! 








