Citizen-only Topic

Heel Nice! :ok_hand:
Wat was je eerste indruk bij het om doen?

2 likes

Supertof
Waar heb je deze vandaan?

1 like

Groeten van zijn broer

13 likes

Groter dan verwacht, wel goede pasvorm en aangename band.
Ziet er stevig gebouwd uit. Titanium, maar toch niet te licht.
Blij mee!

1 like

Thnx,
Japan media store (Ebay)
Super afhandeling.
Ik koos voor de standaard gratis verzending: blijkt dat DHL express te zijn. Ook nog eens lage invoerrechten dus. :+1:

2 likes

Mooi! Een millimeter of 2 kleiner zou helemaal perfect zijn ja. Maar zoals hij nu is staat het nog steeds top!
De dag dat citizen met een verbeterde versie van deze dingen komt… :drooling_face:

Nice! Die kende ik nog niet :+1:

Dag loonstrookje… :wave:

morning :ok_hand:

12 likes

Die van mij komt vanmiddag binnen!

Je ziet ze echt weinig online :thinking:

deze NA is na een 24u observatie goedgekeurd door de firma nv. Ludo&co :smile:

10 likes

Deze avond in het blauwe deel te bewonderen maar voor nu nog een wristcheck

12 likes

Thanx @Abel voor deze met saffier!

12 likes

Klopt! Waar heb je jouw exemplaar uiteindelijk gekocht?

1 like

12 likes

Mooie foto :ok_hand:t2: Heb hem gisteren binnengekregen, zal een dezer dagen een topic maken!

Ik heb hem bij Simpkins Jewellers uit Engeland, online.

1 like

Sla je slag hij staat in het blauwe gedeelte (voor nu nog) :sunglasses:

6 likes

Check deze crosspost eens voor wat leuke details van die modellen :smiley:
Onder de microscoop valt het mij namelijk helemaal niks tegen hoe scherp alles is!

1 like

Link?

1 like

Topic is er! :star_struck: