prachtig
en deze kleur zie je ook niet zo vaak
een zeer mooi exemplaar
Dat vond ik ook toen ik 'm zag, ergens in Tokyo. Er was wat twijfel tussen de een of andere Seiko, een Orient en deze Citizen. Seiko en Orient kon ik echter overal kopen, deze Citizen met Kanji datum was waarschijnlijk lastiger geworden.
Decoderen van het serienummer is lastig. De combi van serienummer 810243 en caliber 8200 levert het volgende op: “This Citizen watch was made in October of 1978, 1988, 1998, 2008, 2018”.
2008 en 2018 vallen sowieso af; ik heb het rond 2000 aangeschaft. Volgens mij werden ze toen ook al niet meer gemaakt. 1978 zou betekenen dat het wel heel erg oude voorraad was, wat ik betwijfel. Blijft over 1988 of 1998.
Nog nooit gezien. Heel mooi !
Mooie kleur wijzerplaat, zie je niet zo vaak!
Heel mooi.
Heb er een tijd geleden naar gekeken. Ben heel benieuwd naar je ervaringen op de langere termijn.
Thanks.
Eerste dagen ervaring is zeer positief.
Horloge draagt zeer comfortabel ondanks het formaat, en dankzij de titanium kast en band.
Zeer duidelijk afleesbaar met mooie lume.
Eenvoudige bediening.
Duidelijke wijzerplaat.
Heb al veel verschillende Citizen Promaster Sky, Pilot en Skyhawks gehad maar deze is echt top favoriet
Krijg veel positieve reacties op dit horloge.
Met name het matte icm gepolijste delen aan kast en band geven een prachtige uitstraling.
Horloge is echt veel mooier in het echt dan op foto en folder.
Wordt vervolgd.
Tikt die mooi op de indexen?
Meestal let ik er niet op tenzij het extreem mislijnd is, bij deze zit het vrij goed de meeste worden gehaald en alleen een klein deel (tussen 7 en 10) haalt hij beetje ernaast.
Ja perfect