Citizen-only Topic

Hij blijft mooi. :muscle:

5 likes

Ik heb de gewone versie om gehad en vond hem toen erg druk over komen.
Ben toen voor deze gegaan.

5 likes

Doe allebei maar.

1 like

Mooie klokjes inderdaad. Alleen jammer dat ze de adelaar :eagle: weer erop hebben gezet. In mijn hoofd maak ik toch een link met het iets anders uit het Europese verleden.

1 like

Ik vind het wel wat hebben en denk ook niet dat je de adelaar vaak hoeft uit te leggen aan mensen :slight_smile:

Maar ik ga de rest van mijn horloges al beginnen te verkopen denk ik, voor het bekostigen van die blauwe naast mijn zwarte Caliber 0100. Ik draag ook gewoon niets anders meer! Zo perfect.

2 likes

Die blauwe geeft wel heel veel jeuk moet ik eerlijk toegeven.

2 likes

Take my money

14 likes

Zo, werkdag weer voorbij… Cosmotron af, Lumemaster om :yum:

8 likes

Deze is echt heel erg vet!

1 like

Ben heel héél nieuwsgierig naar de wijzerplaat.

Citizen en whisk(e)y. Kennelijk gaat dat goed samen…:sunglasses:

7 likes

Foto van jezelf of geleend?

Gebruikt, ik geef 'm niet meer terug :wink:

8 likes

Crosspostvrijdag :smiley:

19 likes

Ook lekker in het weekend.

26 likes

Hier kan ik maar geen genoeg van krijgen!

1 like

Fascinerend spul hier in de vitrine! :grin:

Even de linkjes er bij gezocht:
https://occasions.mercuriusjuweliers.nl/4772-citizen-hyper-aqualand-herenhorloge.html

https://occasions.mercuriusjuweliers.nl/3863-citizen-promaster-herenhorloge.html

2 likes

Beide leuke modellen, ik zou graag de zwart/gouden variant van de promaster nog eens in het echt zien.

6 likes

Ik vond vooral die Hyper Aqualand heel tof om te zien, dat model kende ik namelijk nog niet. Die van jou is wel duidelijk in betere staat dan wat ik in de winkel zag. :star_struck: De afmeting is wel net teveel voor wat ik prettig vind, dus ik heb hem lekker in de winkel achtergelaten.
Ze hadden daar wel andere, erg leuke occasions liggen, maar saner heads prevailed en ik ben met lege handen weg gegaan. :grin:

1 like