Klopt, want zit er al de hele middag één om mijn pols te beaten. Echt een trend dat ovaal toen vlg mij. Helaas vierkant heb ik ze nog niet gezien en dat vind ik toch zo’n gaaf format. Misschien eens even die werkjes switchen
Jip…die vind ik ook relaxed…zeker die jij hebt…op MP stond een witte ook met die datum(wat de maand is begrijp ik?)…maar ik vertrouwde het niet dus laten gaan. Zijn ook niet erg veel te vinden die vierkante…in de plaats heb ik nog een Poljot gekocht…ook een gaaf dingetje, maar ja is geen Citizen😊
Is dat ook een leopard dan?
Was dat maar waar dan deed ik hem om mijn nek haha
Maand? Mon staat voor monday, maar de dagen blijven bij snel verzetten hangen…
Heb op Ebay.com opeens heel veel Citizen’s gevonden en wel vreemd dat op Ebay.nl kom ik ze niet tegen…ze laten daar niet alles zien wat er op ebay is…ook zo bij Ebay.de. Je zou denken gooi het op één hoop😕…maar is ook met Amazon zo…lekker handig😴
Die vierkante staat toch vier…is toch de maand😕
Oh ja
Oh die vierkante - ja dat is een Spaanstalige - dus toch de dag namelijk viernes =vrijdag
En deze dagaanduiding heeft weer niks met een barometer te maken Nils - Citizen leverde ook Nederlandstalig voor de puristen
Tjonge…jonge…trekt gewoon een andere Crystal Seven uit die toch al te grote kast😂…met aparte datum links en rechts😎
Maar deze was niet degene die ik op je foto gezien had…rechtsonder witte ofzo🖒
Deze Seven up dan? Da’s natuurlijk wel een Deluxe… maar zonder kroon etc, die had ik eigenlijk van (intussen) jouw driesterren Citizen willen over laten zetten
Ja die…zilverkleurig ook erg vet. Deluxe de naam zegt het al🖒
Ik heb nog een CTZ kroontje liggen… is afgebroken…weet niet of je daar wat aan hebt?
Heb eventueel donorhorloge(noem je dat zo😄)
Zit Homer 1810 uurwerk in?
Dank je Nils, heb hem nooit geopend maar vlg mij is het of afgebroken of helemaal zonder stift/kroon. Maar misschien heb ik nog wel ergens een oude Citizen liggen
Je zal niet ver moeten zoeken denk ik😊
Hallo,
Weet er iemand een goede site of dealer die een Citizen BN0150-61E verkoopt?
Bedankt.
L
Met creditcard…🖒
Deze is op rubber…
Geweldig! Dankjewel!