Citizen-only Topic

De altichron op 007 strap de klok op dit moment heb vele anderen,maar na een paar uur krijg ik heimwee en gaat hij gauw weer om de pols :grin:

7 likes

Ik voeg eentje toe, voor die het veld moet ruimen voor wat ander leuks…

4 likes

Wat een werk…pffff maar vind stalen originele band toch wel mooier…en makkelijk met ratcheting band😊

6 likes

Beetje teleurgesteld over mijn eerste Eco-drive (kekke Titanium) na inwinnen van info over vervangen van het accuutje…

Misschien dat deze tot nu voor mij totaal onbekende Crystron LC me er een beetje over heen helpt als die straks schoon is en liefst ook nog werkt natuurlijk :wink: Even snel gecrossed op HF - heel erg nieuwsgierig of iemand me er wat meer over kan vertellen!

2 likes

Vertel?..vervangen accu ecodrive?:confused:

Ben ook zeer benieuwd…zag toevallig op Amazon.com die accuutjes opeens daar los te verkrijgen😕

Heel aparte Crystron trouwens😊

Echt een mooi ding hoor :+1:t3:

Dat laatste vond ik ook, heel apart - en zojuist na veel googlen ééntje exact hetzelfde gevonden die als damesmodel??? wordt aangeboden. Nog één uurtje te koop via Ebay - en die heeft naast een leuke prijs zelfs ook de originele band. In Nederland ook nog - hoeveel toeval kan er zijn ?

1 like

hi, welk type is dit als ik vragen mag???

Zie hem niet zo snel effe😕

Heb hem al…ja had ik gezien.Bij hem heb ik ook die Timex digi gekocht…heeft allemaal van zulke

1 like

Was ook mijn probleem - maar dit issum
http://www.ebay.ie/itm/Vintage-Rare-Citizen-Crystron-LCD-Ladies-Watch-/252834468366?hash=item3ade1bd20e:g:aFAAAOSw9GhYmI0K

1 like

Aardige man ook…had gevraagd of het niet gewoon via nederlandse post kon…48 $ of zoiets betaald en heb toen vanwege in Nederland via post 19$ teruggekregen…netjes hoor😊🖒

1 like

Mooi zo! Staat goed :+1:

1 like

Merci🖒

NA…Whoo…kicke…vet…gaaf(sta nu op me kop😨)
:joy::joy::joy:
Effe zere neus…overgenomen van @bart12 en ben nu heel blij😊

Kroontje op mijn verzameling Citizen’s

@bart12 Bedankt!!

13 likes

Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

1 like

Tuurlijk…heb deze gevonden bij horloge.nl maar was de laatste…je kan dan nog een verzoek indienen zonder verplichting om af te nemen🖒

Had ze ook hier gevonden maar ja dat duurt wel effe dan voordat hij er is…

1 like

Ja dat is zo…bij mij heeft Seiko het vaak net niet en Citizen wel(smaakverschil)…vandaar dat het grootste gedeelte van mijn collectie uit Citizen bestaat maar heb ook een aantal Seiko’s en van de Sarb en Grand Seiko series loop ik ook vaak te watertanden…maar in kwaliteit schelen ze niet veel. Het grootste gedeelte op het forum zijn Seiko liefhebbers…dus info of onderdelen of dergelijke zijn makkelijker te krijgen.

4 likes

5 likes

Mijn oale Eagle 7 mod, met een bubblevormig acrylglaasje

2 likes