Handwindertje, vlg de caseback is het een 1212 - en zover ik google kan vertrouwen zou deze tussen 50 en 59 geproduceerd zijn. Net klokje vond ik altijd
Ja zeker heb toevallig bij Sweephand op zn blog precies die tegengekomen en ze zijn heel zeldzaamš
Heb ik weer - denk ik iets populairs te hebben
Jipā:joy:
Heb deze ook nog niet langā¦ook apart
Newmasterā¦shockproof maar niet onbreekbare springš
Zonde zulkeā¦hij loopt maar te snelš
Die nulstand heb ik naar gezocht op jouw horloge maar ik kan hem niet vinden.
Bij mijn exemplaar is deze zichtbaar onderin de onderste subdial.
Bij jou misschien hetzelfde volgens de gebruiksaanwijzing?
Controleer anders even of je die van echt het juiste uurwerkje te pakken hebt.
Succes iig.
Wel een gaaf gezicht he als die wijzers voor of achteruit racen.
thx en mbt de nulstand, de wijzers moeten allen op de 12 positie te verstellen zijn maar dat lukt me nog niet echt - misschien heb ik volgende week meer geduld
Heerlijk, topper. En met bracelet! Bizar dat deze voor 200 weg ging hier! Geniet ervan!
gr, HJR
Heheā¦had ik ook nog liggenā¦bandje moest nog op maat gemaakt worden.
Vond in eerste instantie tegenvallen maar toch wel leukā¦denk jaren 90 want staat geen Crystron op maar gewoon quartzā¦
Dit vind ik een mooi klokje!
Thanks⦠is ook erg dunš
Heeft Citizen ook āhigh endā modellen zoals Seiko dat heeft met de Presage en nog hoger de Grand Seiko ?
Ja zekerā¦Exceed, The Citizen, The Signature Collectionā¦Chronomaster(grail) maar allemaal moeilijk te krijgenā¦via Japan en op Amazon.com somsā¦Ebay ook soms.
Campanola is een luxemerk van Citizen heb ik ergens gelezen.
Dankje Nils! ik ga even op Google die namen zoeken
Dit zijn nieuwe high end hey?..niet vintage hoorš¤
Ja mooi, ik heb net gekeken. Zitten een paar mooie dress watches tussen die me wel aanspreken, zoals deze:
Heb ik toevallig ook gezienā¦heel mooišš, mooie maten ben toch meer richting kleinere maten sinds mijn vintage kriebelsš
Mooi, maar best aan de prijs. Ik ga eens op zoek naar een gebruikt exemplaar
Inderdaad: die kleinere maten zijn gewoon veel mooier en sjieker!
Fijn weekend en hou je deurbel in de gaten
Inderdaadā¦deze is erg mooi zeg
Weet je toevallig welk type het is?