Citizen-only Topic

Mijn engels is niet zo goed, op deze site kan je ze vinden, wat ik er wel kan uitmaken is dat ze wel prijzig zijn.

2 likes

Hartstikke bedankt Stefaan! :relaxed:

2 likes

Heel mooi😍🖒

1 like

Onverwachts vandaag binnen…weer een nieuw kleurtje😍…en een kast die ik nergens anders ben tegengekomen…love it😊

7 likes

Hahaha…je gaat echt @domega achterna… maar dan echt als ‘Het Citizenmonster’ :smiley: :sweat_smile: :joy:

2 likes

Als je daar begint in te grasduinen loopt het water uit je mond :wink:

10 likes

Liters ja​:heart_eyes::joy:

Chronomaster pffffff😊

1 like

Jip… @domega is wel van alle markten thuis…ik vooral Citizen😊🖒

2 likes

Ben benieuwd…of je veel gebruikte vind😊🖒

1 like

Mijn nieuwe aanwinst de AT super skyhawk de Europese versie met saffier

8 likes

Bruut ding😎🖒

1 like

Mooi hoor! :+1: :heart_eyes:

1 like

Nieuwe aanwinst…geboden op Ebay en voor 26$ gewonnen😊. Zou NOS zijn maar geloofde het niet echt…maar alles lijkt te kloppen…serienummer onder de 6 uur klopt en caseback ook…verder is het een winder van 1974 en effe opgewonden…liep gelijk en houd de tijd ook goed bij(winden gaat ook heel netjes).Komt van India dus vertrouwde het niet en hij heeft heel veel van die NOS horloges.

Zou die een partij ergens opgekocht hebben ofzo?:thinking:

Bandje is volgens mij nog geeneens RVS…lijkt net blik😕…maar had nog een leuk leren bandje liggen van iemand op het forum gekocht en ja hoor…leuk😊

Foto’s:



Al met al…leuk ding…zeker voor het geld😎

5 likes

Zijn erg mooie dingen die citizens! Mischien moet ik een keertje vreemdgaan en geen Seiko maar een Citizen kopen :thinking:

2 likes

Ja ben vooral gek op die sunburst…en die winders heel gaaf dat ze zo goed de tijd houden…nog beter als mijn automaten.Handwinden vind ik wel fijn…elke dag 20-25 keer en blijft lopen😊

2 likes

zie vaak NOS uit India, ik heb een NOS tressa daar vandaan. Vraag me af waar ze ze blijven vinden.

1 like

Staan ook heel veel redialed Citizen’s die uit India komen op Ebay…

1 like

Deze ochtend zag ik op Facebook de Chronomaster AQ4020-54Y passeren en het zag er echt geweldig uit. Het is weliswaar quartz, maar het niveau van afwerking evenaart volgens mij Grand Seiko-niveau. Met name de texturen zien er oogverblindend uit. Nadeel is dan weer dat het enkel in Japan verkrijgbaar is.

Is iemand bekend met deze lijn van Citizen en hoe dit zich verhoudt ten opzichte van Grand Seiko of andere (duurdere) modellen?

Nog een paar foto’s:

4 likes

Waanzinnig mooi😍…één van mooiste van Citizen en duurste…ik denk zelf dat die zich kan meten met de GS lijn…maar ook zoals je zei moeilijk te krijgen.
Vind van de vintage ook hele mooie daar tussen zitten…zijn ook nog vrij prijzig(goede staat dan).

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_1196_zpskh8icio9.jpg.html]

[/URL]

15 likes