Citizen-only Topic

wow - da’s een hele indrukwekkende serie - lekker om op regenachtige dagen de verschillen te zoeken :sweat_smile:

Dat is al een zeeeer behoorlijke verzameling inmiddels. Leuk horloge zeg, in een prachtige staat.

1 like

Ja zeker…heel leuk horloge😊

Ben al een tijdje gek op winders…en stuitte op een ebay verkoper met allemaal verschillende NOS oudere winders…staan veel verschillende maar ook dezelfde en hij zet ze te koop voor 70-80 $ maar ook een aantal om op te bieden…deze voor 26$ en er zijn er 4 onderweg voor rond diezelfde prijs​:blush::joy:

Heb zoveel mogelijk gechecked en ze lijken origineel…lijkt vrij eerlijk dus denk dat ze een grote NOS partij te pakken hadden.

2 likes

Mooi🖒…zoek de verschillen😊

Weet jij toevallig van wie dat mercedes teken op de wijzer origineel is?..zie ze vaak op Rolexen…

Men denkt idd Rolex ivm het aanbrengen van de lume. Ook zijn er theorieën dat het afstamt van de kathedraal wijzers. Zelf vind ik dat ook wel erg plausibel.

Even snel een voorbeeld van een dergelijke wijzer:

3 likes

Vergeet ik gewoon mijn eigen en enige Citizen te posten,… :smirk:

Met name aangeschaft voor het leuke uurwerkje:


10 likes

Mooi🖒…autodater…kom deze wel eens tegen…vreemd dat ik onder de 6 geen serienummer kan vinden :thinking:

Nice !

Ik zal nog even de modelnummers verklappen.
Van links naar rechts: B52806, 68-5372, 2x 62-6198, 52-0110
De eerste is toch wel redelijk zeldzaam. Was in produktie van 1968 tot ongeveer 1970.
[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_1192_zpstozyjysw.jpg.html]

[/URL]

10 likes

Poging om de sunbrust te pakken met camera

5 likes

Mooie sunburst🖒

1 like

Weet iemand een adres waar ik informatie kan vragen betreft andere wijzers die ik op mijn Ecozilla wil.

Zit toch gewoon een miyota in? Dus zoeken op miyota wijzertjes. De chinese DG… imitatieETA wijzertjes passen op.

4 likes

Goed geslaagd! Overigens - Sunburst heeft alleen maar een pittige lichtbron nodig, spotje of zon - de camera doet er verder niet zo veel aan hoor…

1 like

3 Citizen’s van 25y oud , vandaag de goud/gele om de pols :sunglasses:

Hendrixxx

8 likes

Nos skyhawk promaster :sunglasses:

3 likes

Weer 2x NOS Citizen erbij…:blush:

4 likes

De rechtse zou ik wel meer foto’s van willen zien :wink:

1 like

Groene sticker zit er nog op😊

4 likes