Citizen-only Topic

Prachtig horloge, welke grote is dit ?

1 like

Ook 35-37 zonder kroonā€¦heb geen meetlatje bijšŸ˜Š

Mooie vangst :+1:t2:

1 like

Jouw collectie groeit echt in een razend tempo! :smile::+1:
Het wordt tijd voor een foto van alles bij elkaar.
Ben ik wel benieuwd naar.

2 likes

Echt fijn triootje. Mooi hoor.

Moeilijk op foto te krijgen maar geprobeerdā€¦vintage en wat nieuwerā€¦:blush:

15 likes

ThanksšŸ–’

1 like

Jeetje, gaaf man.
Bedankt voor de moeite. :+1:
Is er nog wat onderweg? :laughing:

1 like

Ja ga me nu concentreren op speciale modellen vintage van Citizen zoals Cosmotron, Deluxe enzoā€¦
Nog twee die bij horlogemaker liggen waaronder een Newmasterā€¦en zijn er nog 2 onderweg waaronder een Cutlass(heel zeldzaam) en Ć©Ć©n met unbreakable spring en paraschockā€¦:blush:

4 likes

Ben benieuwd.

1 like

Zet ze hier zodra ik ze hebā€¦beetje ook het Citizen only topic in leven houdenā€‹:joy::blush:

2 likes

Nog vergetenšŸ˜Š

8 likes

Die ouwe van mij ziet er top uit met die sjieke band - rechtsonder bovenste foto toch?

1 like

Jipā€¦wel helemaal rechtsonder jaā€¦blijft hele gave kleur blauwšŸ–’šŸ˜Š

Origineel mesh CitizenšŸ–’

1 like

Welk type is dat laatste horloge? Vind t een prachtige klok namelijk.

Mooie collectie Nils! :+1: Ik zie dat mijn FixoFlex aan een Citizen met blauwe plaat zit: staat goed! :relaxed:

1 like

Ja mooie hĆØ.
Die zie je niet vaak, er zijn er een paar hier die er Ć©Ć©n hebben. Stond er 3 weken geleden nog Ć©Ć©n te koop op Uhrnforum.

http://www.citizenwatch.com/eco-sig/watches/watch-detail/?model=NB1031-53L

8 likes

Nouā€¦wowšŸ˜ā€¦hij is binnen en tjongeā€¦jongeā€¦jackpotšŸ–’šŸ˜Š

Ziet er gewoon perfect uit voor Ć©Ć©n van 1962šŸ˜Š

@domegaā€¦Haal jij jou kleine er is bijā€¦kunnen we vergelijkenā€‹:joy::joy::joy:(ben benieuwd hoe groot die van jou isā€¦horloge heā€‹:joy::blush:)

7 likes

Feest gaat dooršŸ˜‚ā€¦deze ook binnen vandaagā€¦al eens een keer tegengekonen zo een met een duikertjeā€¦na cotrole blijkt toch origineel te zijn.Wel groot voor vintage met 38mm

Ziet er goed uit alleen glaasje onder de krassenā€¦dat word poetsenā€‹:blush::wink:

Hallo mooi zeg - zag hem toevallig kortgeleden in doublĆ© dus helemaal niets voor mij. In staal was wel verleidelijk geweest - alhoewel het bij mij eigenlijk eerder minder moet dan meer :smirk::confused: op je verzoek hier nog even wat oude Citizen meuk - en als het goed is zit hier ook ā€˜mijnā€™ kleine er bij, kom maar op met die gevreesde centimeterā€¦






Overigens stiekem een automaat en elektrische tussen gesmokkeld - zal het nooit meer doen:smiling_imp:

4 likes