Echt fijn triootje. Mooi hoor.
Moeilijk op foto te krijgen maar geprobeerdā¦vintage en wat nieuwerā¦

Thanksš
Jeetje, gaaf man.
Bedankt voor de moeite. 
Is er nog wat onderweg? 
Ja ga me nu concentreren op speciale modellen vintage van Citizen zoals Cosmotron, Deluxe enzoā¦
Nog twee die bij horlogemaker liggen waaronder een Newmasterā¦en zijn er nog 2 onderweg waaronder een Cutlass(heel zeldzaam) en ƩƩn met unbreakable spring en paraschockā¦
Ben benieuwd.
Zet ze hier zodra ik ze hebā¦beetje ook het Citizen only topic in leven houdenā:joy:
Nog vergetenš

Die ouwe van mij ziet er top uit met die sjieke band - rechtsonder bovenste foto toch?
Jipā¦wel helemaal rechtsonder jaā¦blijft hele gave kleur blauwšš
Origineel mesh Citizenš
Welk type is dat laatste horloge? Vind t een prachtige klok namelijk.
Mooie collectie Nils!
Ik zie dat mijn FixoFlex aan een Citizen met blauwe plaat zit: staat goed! 
Ja mooie hĆØ.
Die zie je niet vaak, er zijn er een paar hier die er ƩƩn hebben. Stond er 3 weken geleden nog ƩƩn te koop op Uhrnforum.
http://www.citizenwatch.com/eco-sig/watches/watch-detail/?model=NB1031-53L

Nouā¦wowšā¦hij is binnen en tjongeā¦jongeā¦jackpotšš
Ziet er gewoon perfect uit voor ƩƩn van 1962š
@domegaā¦Haal jij jou kleine er is bijā¦kunnen we vergelijkenā:joy:
(ben benieuwd hoe groot die van jou isā¦horloge heā:joy:
)

Feest gaat dooršā¦deze ook binnen vandaagā¦al eens een keer tegengekonen zo een met een duikertjeā¦na cotrole blijkt toch origineel te zijn.Wel groot voor vintage met 38mm
Ziet er goed uit alleen glaasje onder de krassenā¦dat word poetsenā:blush:

Hallo mooi zeg - zag hem toevallig kortgeleden in doublƩ dus helemaal niets voor mij. In staal was wel verleidelijk geweest - alhoewel het bij mij eigenlijk eerder minder moet dan meer 
op je verzoek hier nog even wat oude Citizen meuk - en als het goed is zit hier ook āmijnā kleine er bij, kom maar op met die gevreesde centimeterā¦
Overigens stiekem een automaat en elektrische tussen gesmokkeld - zal het nooit meer doen:smiling_imp:
Gaafšā¦bovenste lijkt er opā¦kreeg reactie van Sweephand terug dat dit āexpertā modellen zijn(weet niet wat dat inhoud) misschien test modellen voor nieuwe horlogemakers ofzoš¤
Maar die van mij is 36 mmā¦jij zij dat die bovenste ook een kleintje was van ± 33 mm zoals een andere die ik van klokkengek heb overgenomenā¦ben dus benieuwd hoe breed die van jou isā¦?
Vond het bandje van deze niet zo mooiā¦felblauwā¦
Had nog ergens donkerblauw liggenā¦past veel beter vind ikā¦wat een verschil een bandje kan makenš

Tja - een expert was in mijn tijd:smirk: iemand die van iets heel veel wist - tegenwoordig duidt het geloof ik meer op iemand die urenlang over weinig kan blijven praten - Voetbal, ander terrorisme & Rusland analisten enz⦠Maar misschien bedoelen ze bij Sweephand wel āexportā - want exporteren van technische produkten was in de eind vijftiger begin zestiger jaren nog best wel een uitdaging voor de Japanse bedrijven?!