Citizen-only Topic

Prachtig horloge, welke grote is dit ?

1 like

Ook 35-37 zonder kroon…heb geen meetlatje bij😊

Mooie vangst :+1:t2:

1 like

Jouw collectie groeit echt in een razend tempo! :smile::+1:
Het wordt tijd voor een foto van alles bij elkaar.
Ben ik wel benieuwd naar.

2 likes

Echt fijn triootje. Mooi hoor.

Moeilijk op foto te krijgen maar geprobeerd…vintage en wat nieuwer…:blush:

15 likes

ThanksšŸ–’

1 like

Jeetje, gaaf man.
Bedankt voor de moeite. :+1:
Is er nog wat onderweg? :laughing:

1 like

Ja ga me nu concentreren op speciale modellen vintage van Citizen zoals Cosmotron, Deluxe enzo…
Nog twee die bij horlogemaker liggen waaronder een Newmaster…en zijn er nog 2 onderweg waaronder een Cutlass(heel zeldzaam) en ƩƩn met unbreakable spring en paraschock…:blush:

4 likes

Ben benieuwd.

1 like

Zet ze hier zodra ik ze heb…beetje ook het Citizen only topic in leven houden​:joy::blush:

2 likes

Nog vergeten😊

8 likes

Die ouwe van mij ziet er top uit met die sjieke band - rechtsonder bovenste foto toch?

1 like

Jip…wel helemaal rechtsonder ja…blijft hele gave kleur blauwšŸ–’šŸ˜Š

Origineel mesh CitizenšŸ–’

1 like

Welk type is dat laatste horloge? Vind t een prachtige klok namelijk.

Mooie collectie Nils! :+1: Ik zie dat mijn FixoFlex aan een Citizen met blauwe plaat zit: staat goed! :relaxed:

1 like

Ja mooie hĆØ.
Die zie je niet vaak, er zijn er een paar hier die er ƩƩn hebben. Stond er 3 weken geleden nog ƩƩn te koop op Uhrnforum.

http://www.citizenwatch.com/eco-sig/watches/watch-detail/?model=NB1031-53L

8 likes

Nou…wowšŸ˜ā€¦hij is binnen en tjonge…jonge…jackpotšŸ–’šŸ˜Š

Ziet er gewoon perfect uit voor één van 1962😊

@domega…Haal jij jou kleine er is bij…kunnen we vergelijken​:joy::joy::joy:(ben benieuwd hoe groot die van jou is…horloge he​:joy::blush:)

7 likes

Feest gaat dooršŸ˜‚ā€¦deze ook binnen vandaag…al eens een keer tegengekonen zo een met een duikertje…na cotrole blijkt toch origineel te zijn.Wel groot voor vintage met 38mm

Ziet er goed uit alleen glaasje onder de krassen…dat word poetsen​:blush::wink:

Hallo mooi zeg - zag hem toevallig kortgeleden in doublĆ© dus helemaal niets voor mij. In staal was wel verleidelijk geweest - alhoewel het bij mij eigenlijk eerder minder moet dan meer :smirk::confused: op je verzoek hier nog even wat oude Citizen meuk - en als het goed is zit hier ook ā€˜mijn’ kleine er bij, kom maar op met die gevreesde centimeter…

Overigens stiekem een automaat en elektrische tussen gesmokkeld - zal het nooit meer doen:smiling_imp:

4 likes