Citizen-only Topic

Hoi…dit is de Citizen at4004-52e

Eigenlijk een model voor de Amerikaanse markt en kan ook niet in Europa met het radiosignaal maar een foefje op whatssuseek gelezen en deze pakt het radiosignaal van Londen en dan de GMT tijd 1 of 2 uur verder gezet…en werkt perfect nu🖒

En bedankt voor het compliment maar er zijn er nog meer op het forum met verborgen schatten van Citizen🖒😊

2 likes

Zeker :innocent: Welkom, Ben alleen flink aan het flipperen op the bay

de platste :slight_smile:

https://www.youtube.com/watch?v=FZrt3HMmHyM

http://www.citizenwatch-global.com/news/2017/20170323-2/images/170323-2_01.jpg

2 likes

Hoe kan dit nou weer voor die prijs? Zou het grijze import zijn ofzo? Ik zie dit horloge nergens lager dan rond de 270 euro.

http://www.chrono24.nl/citizen/ca0350-51m-horloge-eco-drive-titanium-chrono--id6442018.htm

2 likes

Zojuist retour van een service, helemaal blij weer :grinning:

5 likes

Gevonden!
Ben er blij mee. Dit weekend gelijk maar testen bij zijn eerste duik…

7 likes

Hey…had jij deze nu in je collectie zitten…of is deze nep? Groene bezel?

Gr.Nils

Er zijn geen originele NY04 Citizens met een groene bezel. Ze hebben allemaal een zwarte bezel, muv twee met gouden bezel en kroon, die met de donkerblauwe wijzerplaat en Lumen wijzerplaat. Die hebben een donkerblauwe inlay. De zwarte met gouden bezel en kroon heeft een zwarte inlay.

Is de blauwe bezel niet verschoten? Anders is het aftermarket.

1 like

Heren,

Ik ben op zoek naar een stalen band voor mijn JP2000. Het zal een stretch zijn om deze hier te vinden (iemand die de band weg wil doen) maar ik probeer het toch.

Het gaat dus om dit model:

4 likes

Hij is terug na een onderhoudsbeurt. Hij heeft een nieuw glaasje gekregen en is gereguleerd. Komende dagen even in de gaten houden hoe goed hij de tijd bijhoudt. Wat een geweldig leuk horloge is dit. Heb hem oprecht gemist. Het formaat (36mm) vind ik geweldig en het is een bandensletje. Love it. Bij dezen wat kiekjes, inclusief lumeshots (echt een fetish).

8 likes

Hele mooie foto’s zeg​:blush::facepunch:…prachtig horloge! Die van mij loopt elke dag ± 2 min voor​:lying_face:…denk dat hij op den duur ook wel een beurtje nodig heeft​:thinking:

Laat effe weten hoe die van jou loopt…🖒

1 like

Wederom bedankt! Ik zal hem de komende 24 uur goed in de gaten houden en dan laat ik zeker wat weten :slight_smile:

1 like

Merci🖒😊

1 like

De mijne is euhmm…unavailable atm

@Slin Chef Citizen, mocht je tijdens je nachtelijke speurtochten een keer tegen een goedkope 8200A aanlopen met een leuke zwarte, donkergrijze of blauwe wijzerplaat, dan hoor ik het graag van je :wink:.

2 likes

Sterkte kerel! Wat ben je er mee van plan?

Dat ligt er dus aan waar Nils mee aan komt zetten :stuck_out_tongue_winking_eye: Haha geen idee, het is tijd voor wat anders.

Als Citizen rode wijzerplaatjes heeft voor de 8200 of 8215 is dat ook een leuk idee

2 likes

Haha ik snap je. Veel succes ermee. Zal ook mijn bronnen in de gaten houden :sunglasses:

1 like

Zal in de smiezen houden🖒😉

1 like

Was het bieden niet gelukt op die ene zwarte?

En zit er geen verschil in de grootte van de wijzerplaten van die 8200a…die van jou(die ik ook heb) lijkt wel net een klein stukje kleiner🤔

Ik was gaan slapen, we zijn niet allemaal van die bosuilen :sweat_smile:

Nee de wijzerplaten zijn even groot. Dat past allemaal wel.

1 like