Ik ben daar ook gek van…ook de maten 35-38 mm.
Ben er achter dat die veel lekkerder zitten en ik vind ze eleganter dan die dikke, grote kasten van tegenwoordig…van die heb ik er ook nog en sommige gaan net…maar groter dan 41 mm ga ik niet meer.
Dat Citizen mooie horloges maakt en maakte dat wist ik wel. Dat ze zoveel verschillende mooie hebben gemaakt wist ik dan weer niet. Mijn belangstelling werd gewekt toen ik de onderstaande van een collega cadeau kreeg. Toen er weer een set nieuwe batterijen en afdichtingen in moest, had hij er genoeg van. De band is niet origineel maar ziet er wel robuust uit.
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en dit wordt mijn eerste post.
Na 15 jaar zonder problemen met een citizen titanium ecodrive om mijn pols te hebben gelopen, vond ik het wel tijd voor een nieuwe.
Het betreft de CA4014-57E gekocht bij horlogeshop.nl Dit scheelde behoorlijk in vergelijk met citizen dealer bij mij om de hoek die er 350 euro voor durfde te vragen.
Normaal ben ik niet zo van het goud, maar bij deze citizen vind ik het echt prachtig.
Het enige probeem is dat het citizen virus begint te jeuken en ik stiekem al zit te kijken naar andere modellen die ik ook wil hebben.
Welkom…Mooi horloge🖒.Pas op met Citizen😯…ik ben er verslaafd aan zowel nieuw als vintage😊
Weet niet of je jezelf al hebt voorgesteld maar dat word gewaardeerd op het forum.
Eigenlijk een model voor de Amerikaanse markt en kan ook niet in Europa met het radiosignaal maar een foefje op whatssuseek gelezen en deze pakt het radiosignaal van Londen en dan de GMT tijd 1 of 2 uur verder gezet…en werkt perfect nu🖒
En bedankt voor het compliment maar er zijn er nog meer op het forum met verborgen schatten van Citizen🖒😊