Citizen-only Topic

Hij krijgt een nieuw glaasje en het uurwerk wordt even nagekeken en schoongemaakt. Hij liep 6 á 7 minuten te snel.

1 like

Ah… was niet van plan ermee te gaan zwemmen…maar dan weet ik dat ook gelijk…maar inderdaad dat is ook een optie natuurlijk…word wel een aparte datejust dan🤔… heb ik nog niet gezien met zwarte wijzerplaat…

1 like

Oh…ja dat is net effe te snel🖒

1 like

Dat hoor ik het liefst van de Citizen fanboy (:stuck_out_tongue_winking_eye:)

2 likes

Hahahahah🖒😎

1 like

Misschien een mailtje naar Citizen Japan? Heb ik altijd netjes en volledig antwoord van gehad. Duurt soms even, maar ja, het horloge is ook niet van gisteren.

2 likes

Thanks voor de suggestie, zeker eens proberen!

Binnen…in prachtige staat, en bandje zit al gelijk perfect… :blush:

11 likes

8 likes

Hier een oude broer… Check die goudaccenten :sunglasses:

gr, HJR

6 likes

mooi hoor!

Joining the dark side :sunglasses:

6 likes

Zo😊…mooie hoor🖒

Wel eigenlijk een impuls aankoop, ik weet nog niet wat ik van de horloges moet vinden… :thinking:

1 like

Aha die zwarte met die hoekige bezel heb ik op ebay gezien😊…lopen ze allebei en houden ze de tijd goed bij?..zeker allebei rond de 36 mm?

Iets kleiner nog, rond de 35mm. Door het licht lijkt hij nu net zwart maar hij is blauw. Dat klokje vooral is er nog erg mooi aan toe :+1:

1 like

Dus die zonder goud?..had ik gelezen volgens mij op ebay…maar geloofde het niet echt🤔…dus toch.

En hoe zijn de glaasjes?

Mocht je ze ooit kwijt willen…hou mij effe in gedachten😊

Oh zie het nu op de foto…gouden niet zo en bij de blauwe lijkt de bezel beetje beschadigt en paar krasjes op het glas…

1 like

Multi-sunbirst… Of eigenlijk keuken-spotlicht-burst :wink:

Fijne avond!
Gr.Wander

8 likes

Wat een beauty :heart_eyes:

1 like

Thanks​:blush:…lijkt wel op die van jou een beetje​:wink::joy:

1 like