Citizen-only Topic

Ik heb toentertijd wel gebruik gemaakt van de tax free shipping, icm een 5% off kortingscode, kostte me dus niks extra :slight_smile: Weet niet of ze de doos met de standard shipping ook apart versturen maar lijkt me wel.

Prima verpakt en goede track & trace mogelijkheden.

1 like

Mooie kast!

Onderweg vanuit the UK :heart_eyes: uiteindelijk daar besteld vanwege een kortingscode, kwam ik maar paar euro boven de HongKong site uit en iig gegarandeerd geen gezeik aan de deur Ć©n Express levering dus wellicht voor weekend nog in huis.

11 likes

Gewoon een heel mooi modelā€‹:heart_eyes::heart_eyes:

Hij is binnen :heart_eyes: :sunglasses:

16 likes

Mooie klok man!:sunglasses:
Geniet er vanšŸ‘

1 like

Thanks, nu een paar dagen om en bevalt super :sunglasses:, wat me wel echt opvalt is dat de stalen band haast ā€˜ā€˜goedkoopā€™ā€™ oogt als ik 'm vergelijk met de AT8011-85E, die is/lijkt een stuk stugger/dikker (kun je op bovenstaande foto ook wel zien). Maar dat zal wel komen omdat ze met de Satellite Wave serie de lichtste in hun klasse wouden worden.

1 like

Mooie verzameling ! !

1 like

Mag nu ook deelnemen hier. Heb sinds kort de BY0000-56L.
Deze zie je toch niet al te vaak.
Vandaag wat verse fotoā€™s geschoten en deel deze met trots met jullie.

Uploadenā€¦

15 likes

Prachtig horloge, veel plezier ermee :sunglasses:

2 likes

Toch overstag gegaan. Via marktplaats een ecozilla op de kop getikt, nu nog opzoek naar de adapters. Iemand nog een goeie plek om ze aan te schaffen? Morgen komt ie binnenā€¦spannond!

Mooi hoor, ik heb hem ookšŸ˜œ

2 likes

Wat zou het zijn 1970 of eerder 1980? Wel in mooie staat nog toch?

7 likes

Ordinaire crosspost, maar dit nieuwe lederen bandje staat hem zo mooi :wink:

11 likes

balen :wink: mijn broertje had deze toendertijd 50 gulden bij de luigi lucardiā€¦en ik hem maar niet kopen he :frowning:

1 like

Filmpje van het verspringen van de datum van 28 febr naar 1 maart van mijn Citizen Menā€™s CB0010ā€53L Aā€T Ecoā€Drive.
Kostte wel wat nachtrust maar ik vond het wel leuk.
Wel enige maanden later maar het plaatsen van een filmpje heb ik me nu pas eigen gemaakt. Enjoy. :innocent:

10 likes

Leuk! Zelf nog niet gezien, maar die van mij (FC0010-55D) moet ook zo iets laten zien. Nog even wachten tot volgend jaar.

1 like

Wie had het nu laatst over het 8203 uurwerk over de A en B variant?

De B is dus de topline van het model en is gepolijst en heeft een zwarte balans

3 likes

1980 :slight_smile: Erg mooi horloge inderdaad!

1 like

Waarschijnlijk ikkešŸ¤”ā€¦maar dat ging over de 8200 uurwerken, bijna altijd 8200A en ik heb een automaatje met een 8200B uurwerk wat je amper tegenkomtā€¦

Deze:

2 likes