Citizen-only Topic

Da’s een flinke jongen, Rick! Vette looks.

Maar ehhh… mag ik ook even een momentje aandacht vragen voor deze geweldenaar?? Jawel. De Autozilla 1000m in fabrieksoriginele uitvoering dus zonder pimpwerk. Jullie welbekend hier als Citizenfans, mag ik aannemen.

Wat mij betreft de ultieme duiker in het prijssegment tot 1.000 euro. Da’s een hele klap geld maar daarvoor krijg je ook een heleboel horloge…

Benieuwd naar wat jullie er van vinden!

Cheers,
:sunglasses:
Otto

6 likes

Uitstraling vind ik mooi maar voor mij te groot en te dik☺… heb een Orca gehad en weggedaan en deze is nog groter…maar blijft een gaaf apparaat🖒☺

1 like

Ik vind hem ook geweldig die autozilla, sinds kort de ecozilla met lugs. Wel even wennen inderdaad de knoepert zo aan je pols. Vooral je draaicirkel van je armen wordt wat ruimer lijkt wel. Maar lijkt me sterk dat ik hem ooit nog wegdoe…het ding heeft gewoon iets.

1 like

Ook een hele mooie!
Zowel deze als van die mij zijn prachtige stoere horloges.

1 like

Good morning, I’m interested in buying your watch but I can not contact you (I don´t know why).
Is it possible to make the purchase with shipping to Spain?
Waiting for your reply. Thanks.

Messaging members directly isn’t possible for new members, but replying here and tagging @hondersotto is a good alternative :wink:

Hello @mpr78 ,
I sent you a personal message via the forum’s messaging service.
Looking forward to hearing from you about the Autozilla 1000m.
Cheers, Otto

:heart_decoration:

2 likes

5 likes

Hier mijn Citizen,
1 x Ecodrive Titanium WR 100, 0870 serie.
1 x Citizen Chronograaf 0510.

4 likes

Mooie strakke Burger, de gele uitvoering met softwitte rand en een groene wijzer
En blauwe lumen🤤

1 like

Crosspost😏

7 likes

Fraai duo - nog even een paar vintage Cities erbij en @Slin krijgt competitie :innocent: Blijft erg leuk die WR100 Titanium - en ik houd normaal totaal niet van goudkleurige elementen… Ik had hem deze week ook weer even aan het licht :wink:

3 likes

Leuk hoor wat competitie…komen er weer wat meer Citizen’s op het forum🖒😊

Ben eigenlijk helemaal niet van de chronografen…maar deze is wel leuk🖒☺

3 likes

Hoezo? Die chrono’s zijn juist het leukste :smiley_cat:

1 like

:+1:

Inderdaad heel leuk. Had de Eco enkele jaren en de kast liggen en na een paar uur in de zon liep ze weer als nieuw. Ook het instellen van de Eco is een makkie, idd. mooi spul.

1 like

Chrono’s? Met al die wijzertjes enzo? - Noaaa geef mij maar gewoon de meest simpele Citizens :sunglasses:

5 likes

Wijzerplaten met bolletjes en de meeste chrono’s daar vind ik niet zoveel aan, vind de meeste simpele vaak het mooist…sommige chrono’s met max 1 of 2 cirkels vind ik soms mooi vooral de vintage modellen…ja ieder zijn ding🖒☺

Edit:moest naar @koekoek 🖒☺

2 likes