Citizen-only Topic

Geen probleem, ik heb er alleen graag 1 van citizen:)

2 likes

Mijn nieuwste mazzeltje. Nieuw uit de opruiming van een juwelier… stond er al bijna 10 jaar.:scream: was nieuw 325 ooit… nu in de opruiming​:grin::grin::grin:

Dit word een New arrival, nog nooit gezien. En iedere andere duplex gek die ik ken ook niet. Ik kan niet wachten😁 maar helaas komt pas met een maand binnen van uit Brazilië…

Kan mooi in het doosje naast deze

10 likes

Staat ook te koop maar een top klok maar bij mij is er niet de klik

6 likes

Maak in je ad er een mooie lume shot bij. die fliegers zij echt wel über cool. Staal staat ook niet verkeerd op deze modellen…

2 likes

Zou je voor deze nog een stalen band kunnen vinden? Weet niet of ze deze los verkopen…vind het trouwens een prachtig horloge🖒😊

1 like

Deze fantastische Seven Star is helaas uitgebreid met een extra ster, maar voor de rest - Superklok!! Wat voor jou @Slin???

1 like

Jazeker…een monthly😨…toevallig pas over gelezen, zeer zeldzaam…ga ik in de gaten houden🖒.En dan nog iemand weten voor het glaasje…Zeer bedankt🖒😊

1 like

Heel gaaf, benieuwd of er op geboden wordt… zo’n glaasje is nog wel een keer te regelen :innocent:

Shit​:confused:… @domega voortaan liever een PB tje…de concurrentie staat ook al te popelen​:wink::joy::joy::joy:

Jij bent toch de enige die oplet Nils

1 like

Hahaha😂…als het s’nachts is wel ja😉…maar ik gun het iedereen hoor, als ik toevallig oplet en het gaat voor mij te ver dan is het gewoon jammer…komen zoveel van die horloges voorbij…pffff…geld te weinig😂

2 likes

Ik loer af en toe ook mee;)

Nét binnen…

En dit zijn ze alle drie:

11 likes

Gaaf man, model ken ik niet. Ziet er tof uit :sunglasses:

Cool🖒☺…RC of Satalietje?

6 likes

Hé die Nils, hoeveel Citicie heb jij eigenlijk?
:slightly_smiling_face:

1 like

Ruwe schatting denk ik tussen de 70 en 80…De rest is Seiko, Timex, Casio en nog wat diversen…:fearful::joy:

6 likes

:fearful::astonished:

1 like

Ik gòk RC gezien het gebrek aan “rx gps” op de dial.

1 like