Citizen-only Topic

Gaaf, maar wat is het nut van 5 dezelfde klokjes? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

MAWā€¦verkopenšŸ–’:wink::joy:

Heb je nog een CQ bandje nodig? :grin:

1 like

Ja graagā€‹:lying_face:ā€¦weet alleen niet of het pastā€‹:thinking::confused:

Niet omdat het moet, maar om dat het kanā€¦ wat moet ik nu met meer dat 2 horlogesā€¦ ik heb maar 2 polsenā€¦

Of laat ik nou een stuk of 12 citizen NY0040 modellen hebbenā€¦ gekte gewoon :joy:

2 likes

Haha ja heb er zelf ook 4 en hoor vaak genoeg ā€˜ā€˜je kan er toch maar 1 tegelijk dragen?ā€™ā€™ maar bedoel meer 5 dezelfden zie ik mezelf dan ook weer niet aanschaffen haha.

2 likes

Het zijn 5 verschillende modellen. :wink:

2 likes

Back to the 90ties :wink:

3 likes

Nou ja Eh. Stel dat je 1 verliest en nog 1 die stuk valt en dan heb je nog diefstal of BRAND :scream::scream::scream:

Maar eigenlijk is het gewoon ordinaire hebzuchtā€¦ je hebt een mooie, en dan zie je 1 dezelfde maar dan in nieuwswaarde. Dan denk je DOEN! Ik flipper de andere ooit wel weer ā€¦
.

Snap je het nu?:grin::grin:

4 likes

Deze helemaal vergetenā€¦hoort natuurlijk ook bij de seriešŸ˜Š

4 likes

Beetje googelen met andere bandjes, ben normaal alleen van het staal maar wou toch een wat anders proberen. Ik vind het wel gaaf :sunglasses:

3 likes

:sweat: nou nee eigelijk nietā€¦ doe er eens een foto van stock naast

ruilen voor een andere Citizen die meer van bandjes houd?:grin:

1 like

Zijn meerdere bandjes onderweg (leer, andere kleuren). Niets verslaat een stalen band op zoā€™n horloge, dat blijft ook mijn mening, maar vind dit zeker niet misstaan :ok_hand:

1 like

Hier is er weer Ć©Ć©nšŸ–’:wink::slight_smile:

3 likes

Tijdje geleden dat ik hier gekeken heb :flushed:
Jammer genoeg zelf zeer beperkte Citizen kennis, maar wel nieuwsgierig of deze CQ van '79 (of '89?) origineel is? Model zou 44-2151 zijn, maar kan er niets over vindenā€¦? Wie weet meer?

3 likes

10 likes

Hou nou eens opā€¦

:joy: haha geweldig mooie klok man, gaaf ook die blauwe lumen :sunglasses:

1 like

Een Promaster band voor de zwarte gekocht en de lume dial op de shark mesh gezet.

7 likes

Haha lees nu het ruilen verhaal pas, ben wel benieuwd welke Citizen er weg mag maar mijne gaat niet weg :innocent:

Nieuwe bandje binnen en gemonteerd, deze staat imo nog beter :grin:

4 likes

Jaa dit is veel beter. Ik heb ook echt geen citizen die hier aan kan tippenā€¦

1 like