Citizen-only Topic

De mijne op een NEP bandje

4 likes

I’m still in love :heart_eyes:

7 likes

Prachtige, zeer indrukwekkende wijzers !

En wat vinden we hiervan?

Ik had nog een Eagle 7 Datejust kast in de la liggen (ik weet dat @Spectre de standaard versie heeft) en ik heb @Slin bericht en gevraagd of hij nog een leuke donor had. Toevallig had hij nog een 7!

Alle pakkingen vernieuwd, en dan ook maar meteen saffier geplaatst. Loopt als een zonnetje:

Hartstikke leuk geworden, ik ga hem alleen niet zelf dragen ben ik bang. Die bijt de Bulova Super Seville teveel vanwege de fluted bezel :relieved: Maar deze (young) vintage heeft een nieuw leven gekregen, en daar ging het om.

Sorry Nils, geen topic. Als er 30 uren in een dag zitten, kom ik er nu nog een paar te kort :joy:

13 likes

WOW😍…Gaaf gedaan Han🖒.

En als die weggaat ben ik dan de eerste op de lijst?
🖒😁

1 like

Ooooo​:blush:…heb hem nog beter bekeken en ik wil hem terug🖒:joy::joy::joy:

2 likes

Heel gaaf kerel! Sportief en classy. Still in love met mijn Eagle 7.

7 likes

Haha als die weg gaat ben je de eerste. Ik heb hem net opgepoetst en hij glimt wel erg lekker :sunglasses:

3 likes

Mooi🖒😊…Thank you!

3 likes

Mijn like had je al op Instagram, heel gaaf geworden :sunglasses: leuk voor in de collectie :innocent::joy:

Nog een plaatje voor het slapen gaan

11 likes

Een week lang geen nieuwe berichten hier? Dat kan toch niet…

5 likes

Ik heb vandaag genoeg Citizen op HF geplaatst…maar zet ze amper hier eigenlijk.
Zal eens een aantal vintage hier zetten☺




















Beetje overdreven😁…maar wel lekker😂

21 likes

:heart_eyes:

1 like

Volgens mij Nils, ben jij de burgerwoning van het HF.
Tsjonge, én kwaliteit én verscheidenheid én reuzenhoeveelheid Citizi maken jou toch de onbetwiste leider.
Ik zet er nog maar een fotootje bij van mijn witte signature, om nog enigszins het gevoel te hebben dat ik ook een beetje meedoe.

8 likes

Thanks☺ …nog geeneens de helft denk ik…Maar die hele mooie van jou daar heb ik wel 15x vintage voor gekocht of meer.Vintage blijft echt boeien maar die kwaliteit van de Signature lijn daar word ik toch wel heel blij van…Loopt die van jou ook ± 5s per dag in de plus?

2 likes

Volgens mij zag ik minstens twee niet-vintage modelletjes :wink: en ik dacht ook de mijne even voorbij te zien schieten - de mooiste natuurlijk :sunglasses:

1 like

Welke niet-vintage dan? Misschien quartz van jaren 90 ofzo? Ik weet dat vintage genoemd mag worden van 25 jaar ofzo…na ja een paar dan early vintage😁

Jip de mooie blauwe sunburst☺

1 like

Weet hier iemand meer te vertellen over de Citizen Pearl. Van welk jaar zijn ze?

4 likes

Deel 2 nu rest van de vintage en nieuwere Citizen’s…dat word zoeken in die berg foto’s​:open_mouth::slight_smile:



















































Ik dacht ik doe de rest ook…pfffff​:open_mouth::joy:

22 likes