Citizen-only Topic

Ik denk dat dat wel in andere horloges gaat komen, dit is een proefmodel denk ik…ben benieuwd waar ze mee komen… :slightly_smiling_face:

vast niet in iedere standaard ecodrive de komende 100 jaar…Wel heel knap. mooie milestone!

1 like

mooie hoor. mooi clean en scherp. Welk model is dit?

Tof topic! Mijn eerste ‘kwalitatief hoogwaardige horloge’ was een citizen promaster chronograaf. (Foto 3). Foto 2 is een promaster world time en foto 1 is een duikhorloge rond het jaar ‘00 met dieptemeter die ik toevallig ook gebruik om mee te duiken. :sunglasses:

10 likes

Mooie collectie Citizen’s :+1::slightly_smiling_face:

2 likes

Dit is de 51-1811, is er ook nog in een andere leuke kleurstelling. Alleen de bandaanzet past niet bij de grootte van de kast :smile:

Wat tof! Ik heb precies hetzelfde model. Ik had nog nooit iemand anders gezien met deze diver tot nu! Ik vind die strap ook erg tof. Al is het horloge ook echt tof met nato’s!

1 like

Er zweven er wel meer op het forum. :sunglasses:

2 likes

Ik wil al zeggen… een van de meest verkochte aqualand horloges in NL volgens mij. Marktplaats staat er regelmatig vol mee

Mijn eerste indruk daar door was ook dames model… pas bij de 3e blik hee, er klopt iets niet. Mooie heren model.

Sterker nog, hij is vrij fors voor Citizen begrippen. 43mm doorsnee en 46mm lug to lug.

Indrukwekkend zo’n uurwerk met AT cut crystal :grin:

1 like

Ja zeker…ze hebben de rest van het horloge helemaal moeten aanpassen om die crystal te laten werken…pfff…lekker hoor! :grin:

Dan is een Seiko 9F uurwerk in één keer een stuk minder indrukwekkend :scream:

1 like

1 seconde per jaar en dan ook je batterij niet om de paar jaar vervangen :+1::smiley:

Nu nog een kast, wijzers etc met de afwerking van een GS

3 likes

Dat dan weer wel ja…dat is meestal een stuk mooier… :smirk:

1 like

Ik kom niet vaak medebezitters van de NY0040 tegen, laat staan vrouwen!

“Ja dit is al mijn tweede” zei ze! :+1:t3:

7 likes

Experimenteren met een Ecozilla en leer, “ik” ben fan :+1:
Met dank aan de adapters, veel meer mogelijkheden…
Voor de band nogmaals dank aan @Nightflyer :ok_hand:

4 likes

Staat goed. Ik hoop ook nog eens een keer adaptors tegen te komen voor mijn ecozilla…