Citizen-only Topic

Grapjas :joy:

10 likes

Vandaag was perfect NATO weer :sun_with_face:

8 likes

Om de stilte te verbreken; opnieuw een wristshot met nato. :joy: Ditmaal echter vanuit de UK;

8 likes

We kunnen het Seiko only topic nog net inhalen voordat het automatisch sluit.

9 likes


In het blauwe deel :wink:

6 likes

Gr, HJR

7 likes

Niet verkopen! Daar ga je spijt van krijgen. Dit is de mooiste Citizen Promaster :grin:

1 like

8 likes

Citizen Eco-Drive Promaster Land GMT

Dit model onderweg naar mij :sunglasses:

8 likes

nog een “oudje” van mij. Nog van voor dat de horloge gekte toesloeg bij mij.

6 likes

Zoiets heb ik ook nog😀

4 likes

kvindievanmijmooier :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like


Op blauwe nato. Serieuze twijfel om een Marine MNstraps aan te schaffen en/of de citizen metalen band. Zoveel keuze :slight_smile:

Toch al geruime tijd mijn lievelingsduiker!

7 likes


Helaas ontbreekt er 1 endlink :disappointed_relieved: ,Als iemand 1 of een setje overheeft zou ik het graag horen/lezen :wink:

5 likes

Vandaag binnen gekregen, de Citizen Signature Grand Touring.

17 likes

Fijn horloge deze Citizen

7 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/na-cheap-ass-oyster-voor-bn-0150-bn-0151/124556

Of beide… zo’n stalen braccelet als hierboven is niet heel verkeerd maar wel goedkoop. Ik heb er 2 dus als je eentje wil mag je m wel voor 25 euro op je mat. Heb m als reserve maar dat blijkt niet nodig.

Haha…zie die link bovenaan… je had al eens gereageerd :blush: maar je weet nu dus dat de OEM bracelet 130 euro kost en niet past op een bn-0150/0151 die uitgeleverd is op rubber.

Wat zijn je eerste indrukken?

Gisterenavond hele avond om gehad, draagt een beetje hetzelfde als mijn JeanRichard terrascope, zijn van dezelfde grote en gewicht. De cijfers spetteren van de plaat, heel mooi om te zien. Morgen de hele dag om naar mijn werk en dan weet ik echt of het draagcomfort lekker is.

10 likes