Citizen-only Topic

Dat van die wijzers is heel raar! Die moeten het toch doen ook al is de batterij leeg…lijkt op een ander probleem lijkt mij…maar wat :face_with_monocle: …Weet ook niet of het waard is om naar een horlogemaker te sturen, is misschien nog duurder dan een nieuwe…

1 like

Al 10 jaar…pffff…de tijd vliegt :open_mouth::joy:

1 like

Het horloge heeft destijds 500 euro gekost.Ik leg het maar terug op kast en kijk later wel wat ik er mee ga doen.Op dit moment zijn er andere dingen die voorrang hebben. In ieder geval bedankt voor de reacties. :+1:

1 like

Ik zou hem in de volle zon laten liggen…wie weet… :+1:

1 like

Even een kek zomerbandje erop gezet :sunglasses: :sunny:

Edit, met dank voor de baseball band aan @Richard1973

4 likes

Is deze van jou, mooi horloge zeg :ok_hand:

1 like

Ja…heel veel mazzel mee gehad :smiley:


12 likes

Hele mooie band. :drooling_face:
Mag ik vragen waar vandaan?

@slin , heb jij ever ooit deze gezien dan van de burger-horloges?

5 likes

Heb hem over genomen hier op het forum, maar het is een band van maddog-straps :+1:

Top. Dankje.

Super gaaf horloge zeg, die zie je niet vaak meer

1 like

Bruut ding :star_struck: …Nee die ken ik niet, lijkt wel richting Campanola :open_mouth:

Nee…en als je ze tegenkomt dan in een hele slechte staat…ze worden nu veel gerestaureerd door Brian…zie deze site…

2 likes

Het is niet te geloven na 10 min in de volle zon te hebben gelegen werk alles weer normaal.

3 likes

Vandaag een Eagle 7 om de pols.

10 likes

Super man!! :smiley: Heb ik ook gehad met de eerste analoog van 1976…Lijkt net alsof ze te weinig ‘power’ hebben of er treed iets in van batterijbesparing ofzo…

1 like

6 likes

Ik heb vandaag exact deze klok aangeschaft. Is deze hier vaker voorbij gekomen? Ik meen dat dit model (Citizen Eagle 7) uit 1980’s komt en is dus nog in zeer goede staat!

6 likes

zo snel, dat jouw horloge het niet mee kan bijbenen??

2 likes