Citizen-only Topic

Zitten we al in deel 2?

5 likes

Zo te zien niet…bij hoeveel antwoorden moet dat dan?

6 likes

10k per topic, dan sluit ie automatisch. Ik denk we halen Seiko only in :joy:

1 like

Hahaha…zo populair is Citizen niet tegenover Seiko dus zal nog wel even duren :crazy_face::joy:

1 like

Prachtige sweep idd. Ik ben van de ETA’s gewend dat ze ook met een klak verspringen en niet uren verschuiven. Maar is zo een hisonic nu mechanisch of niet?

1 like

Balans en batterij…

Zo…pfff…ik moest even zoeken naar de Hisonic maar gevonden :+1::crazy_face:

Hisonic:

Cosmotron:

20180816_152922

Verschil bij de twee…batterij zit andersom bij de Hisonic…en betere kwaliteit.

En bij de Hisonic mis ik de balans :astonished::face_with_monocle::joy:

5 likes

Aha, gecombineerde techniek als bij een springdrive begrijp ik?
Vind de sweep errug mooi :ok_hand:

Bijzondere exemplaren heb je iedere keer weer te pakken zeg. Mijn eagle, jouw ex has flown to @Fate_Amenable_To_Change

Hij is in goede handen en heeft al mooie plaatjes gepost en kan nu ook dit topic volplempen :slight_smile:

1 like

Op de website van Sweephand word het vergeleken met de Springdrive omdat de secondewijzer zo vloeiend beweegt…

Aha… .oh ben benieuwd, hij kan ook prachtige foto’s maken :ok_hand::smiley:

Inderdaad, de schaamteloze cross post:


Ik had al een Citizen promaster, maar deze is geiniger om hier te posten. Mooi maatje ook, dus erg blij mee.

Je wilt alleen niet weten hoe zwart mijn doekje is geworden van die bezel. :slight_smile:

14 likes

Prachtige foto’s :ok_hand:

Oh wat heeft @Da_Watcher er mee gedaan dan? :astonished:

Een potje modderworstelen? :joy:

2 likes

Ik denk jouw DNA Nils :joy:
Als ik hem een dag heb om gehad is het veel en als het dan van mij is gaat het niet goed :rofl:
Of het is zilver wat gewoon afgeeft en anders weet ik het niet

1 like

Ik weet het ook niet…amper gedragen en ik vond hem er netjes uitzien maar dan heb ik hem ook niet onder de microscoop gelegd :face_with_monocle:

1 like

Beetje aan de grote kant voor mijn pols maar daarom niet minder blij met aankoop.

-Naz.


7 likes

Joh, hij was mint! Maar gezien de leeftijd kan er zeker met een fluted bezel best wat aan stof opsparen. Ik heb er nooit op gelet :joy:

1 like

Heb ik ook niet met een loep naar gekeken en als ik er een doekje overheen had gehaald was die waarschijnlijk wel zwart dan :joy:

Daarom heb ik dus alleen zwarte doekjes, dan heb je dat niet :rofl::rofl:

1 like

Hahaha :+1::joy:

1 like

5 likes


8 likes

Citizen B52806 van 1968

14 likes