Citizen-only Topic

Ik zou ook denken West-Ende. Omdat we het waard zijn :wink:

1 like

Denk dat we dit elders moeten voortzetten ipv dit topic vervuilen. :wink:

1 like

West-Ende kom ik net langs en terras was helemaal vol. :tropical_drink::beer::beers::

Om on topic te blijven foto van de Citizen van mijn wederhelft.


Is niet de arm van mijn wederhelft maar ik heb hem zelf ook even gedragen. :joy:

5 likes

Nou, hier dan nog één Citizen die onderweg is.
Deze heeft een elektronisch uurwerk, niet te verwarren met een quartz uurwerk. De Cosmotron X8

20 likes

:ok_hand::smiley:

Aparte kast hoor :+1:

Bekend terrein. Daar wandel ik regelmatig met de doggies… :grin:

Ja idd, dat is mede reden dat ik deze gekocht heb. Vind het wel gaaf eigenlijk.

1 like

Zeker gaaf :facepunch:t2::smiley: …dat bedoelde ik ook :blush:

Vandaag met zomerse band😎

8 likes

count the scratches on this hot day, nog altijd de Citizen met Seiko wijzerplaat :wink:

7 likes

Ook mooie zomerse band👍

1 like

Dat dacht ik óók hendrikjandetuinman :sunglasses:

1 like

Doe ik ook maar mee op zomers oranje. :slight_smile:

6 likes

Nice :+1:

1 like

Mijn nieuwe zomers klokje😎

10 likes

10 likes

Ik kwam erachter dat de Hisonic een unieke datum wisseling heeft rond 24.00 uur, om precies te zijn om 24.01,06 waar hij in één keer omklapt(gaaf om te zien :yum: ) wel vreemd dat hij dat dan niet doet om precies 24.00, maar goed. Ik dacht ik maak er een filmpje van om hier op HF te delen en het is ook prachtig om de secondewijzer zo vloeiend(36000bph) te zien bewegen( op Seephand’s blog word het vergeleken met de Seiko Spring Drive, maar dat heb ik niet gezien irl )

Filmpje uploaden lukte niet(alleen gif geloof ik en toen liep het filmpje veel te snel) dus via mijn youtube account( dat ik dat nog had :joy: )

10 likes

Wat grappig! Hier heb ik ook al eens over na gedacht (meer over de (on)mogelijkheid dan het echt willen uitvoeren…)

Zelf gedaan?

1 like

soms is gewoon doen beter dan al dat denken :wink: , maar inderdaad zelf gedaan :sunglasses:

Op staal is ie ook prachtig :sunglasses:

7 likes