Citizen-only Topic

Prachtig horloge​:+1::sunglasses:

1 like

Mooi, vooral op de stalen band.

Ja op staal vinf ik m t mooist

1 like

Prachtig :ok_hand:

1 like

13 likes

En de nieuwe NA met dank aan onze Citizen grootbezitter :grinning:

5 likes

Whahaha…en bedankt :+1::blush:

Staat goed :ok_hand: …Zit hij ook lekker?

1 like

Ja prima, en wat maken ze bij Citizen mooie en goede horloges voor dat geld. De andere Citizen heeft al 4 jaar een zwaar leven maar geeft geen krimp:

3 likes

Mooie deze :ok_hand::smiley:…ja ze maken veel kwaliteit voor weinig…Is deze een titanium met saffierglas?

1 like

Check, mijn eerste aankoop hier op HF 4 jaar geleden en nu de beater van de vrouw (en soms pak ik hem weer op de pols)

1 like

Oh…ik heb er ook…even nadenken :thinking:…volgens mij één nog die ik ook niet wegdoe(paar andere zijn al weg of staan te koop) Ik pak die af en toe en sta elke keer weer te kijken hoe comfortabel die draagt…ik vraag mij wel af of er bij zwaar gebruik, zoals die van jou toch veel krassen op komen(band of kast)…Zit dat nu veel op je Super Titanium?

1 like

Hmm ja ik merk toch dat titanium wat gevoeliger is op beschadigingen. Het valt ook wat meer op en je krijgt het er wat minder makkelijk uit. Maar de combi is lekker licht en draagt erg fijn. Hoop dat de capacitor nog wel even mee gaat.

1 like

Ja het laatste over zo’n capacitor wat ik heb begrepen is dat ze nu wel los op de baai te krijgen zijn i.p.v dat je ze echt moet opsturen naar Citizen…maar heb mijzelf daar niet verder in verdiept :roll_eyes:

1 like

Duik er toch niet mee dus tsja… ik vind het mooi!

7 likes

Zie ik nu de ecozone van Brandevoort op de achtergrond :grinning:

1 like

Geen gps details in de foto, maar @Chlorophyl toch geplaatst :joy:

1 like

Ja haha :joy:
Volgens mij zijn er wel meer mensen uit Brandevoort lid van HF. Misschien een keer een mini-meeting @CitizenX @gortz ? Even passen en meten van elkaars horloges? Of meteen iedereen uit Helmond erbij pakken?

3 likes

Kunnen we doen ja, je mist nog @MotoSkooly uit pointwood.

2 likes

En @dialstatic en mij (af en toe dan toch)

1 like

Keertje bij De Bank gaan zitten of zo. Of West-Ende als we ons upscale voelen :joy:

3 likes