Citizen-only Topic

8 likes

Er is geen mooiere kroonplaat dan die van een Mille. :heart_eyes:

2 likes

Mooi ding!

8 likes

Citizen Grand Touring

7 likes

7 likes

Ik heb deze ook, besteld in Japan, mag ik vragen waar jij deze vandaan hebt?

1 like

Ik heb hem van een HF lid gekocht.

Mijn Citizen Eco Drive WR 200 klok gekocht tijdens mijn reis in Nieuw Zeeland meer dan 10 jaar terug inmiddels

6 likes

Ah, oké. Omdat hij hier niet te koop is, was ik verbaast er hier meerdere te zien, en ook op Duits forum. Toch maar eens proberen er een lederen of stoffen band op te zetten. Staat hem goed

Je gaat er geen spijt van krijgen. Supermooi horloge.

Heb hem al bijna een jaar, bevalt prima.
Al mijn horloges zijn titanium, dus ook meerdere citizens. Het enige is dat hij zo glanst, mat zou nog mooier zijn

1 like

Mocht iemand wat zien/lezen/horen/zelf kwijt willen…:sunglasses:

Onverwachts comfortabel zo’n 24mm Nato😅

7 likes

Citizen Cosmotron 7800-8700:

11 likes

Prachtig :ok_hand: … zelfs nog een 7803 …top :+1:

1 like

Hoi. Ik heb het horloge ook.aangeschaft, de at4004 52e, maar ik zit met een probleem. Het is me gelukt om de tijd goed te zetten en de datum (heb timezone op lon), maar de dag van de week geeft ie niet weer. Deze staat standaard tussen de 30 en 45 in, en als ik op A druk (om normaal de power te checken) gaat ie naar de vrijdag toe, terwijl het nu tijdens schrijven dinsdag is. Die funktiehand krijg ik maar niet goed. Heb al alles 0 gezet, horloge reset gedaan, maar als ik alles gesyncd heb blijft ie het verkeerd aangeven. Weet jij misschien wat er aan de hand is? Want powercheck werkt dus ook niet. Alvast hartelijk dank. Groet, john! P.s. foto staat ie dus gewoon in werking, maar geeft geen dag van de week aan

1 like

Ben het niet eens met dat ie niet op europa kan, op LON krijgt ie signaal van de toren in duitsland, die een signaal in heel europa af geeft. Groet

1 like

Als ik naar de foto van je horloge kijk zou ik schrijven:

duw eens tweemaal op de bovenste knop en dan 1 maal op de onderste knop…

2 likes

Welkom :+1: … Als ik eerlijk ben zou ik dat geeneens weten, ik was toen al lang bljj dat ik het radiografisch signaal voor elkaar had gekregen en nooit op de dag/datum gelet :sweat_smile: …dat horloge heb ik niet lang gehad en is niet meer in mijn bezit… Heb je dit ook gelezen? Het is niet de originele link maar misschien kan je daarop zoeken op WUS en staat de dag veranderen daarin…

MVG,
Nils

1 like

Lijkt toch een probleem met de “0” stelling te zijn.
Weet je zeker dat je voor de 0 stelling van deze wijzer de juiste positie hebt gekozen?
Volgens de gebruiksaanwijzing zou dit recht naar beneden op de 30 moeten zijn en niet zoals de uren, minuten en secondewijzer die op 12.00 uur ingesteld moeten worden.

Gezien de wijzer wel loopt als je de powercheck uitvoert, moet dit wel het probleem zijn.

1 like