Citizen-only Topic

Thanks…heb nog 2 Poljots en een Chaika is het geloof ik… oh ja Vostok ook maar dat is niet Russisch toch? :zipper_mouth_face:

1 like

Bedankt allen voor jullie reacties. Ik durf met vertrouwen een exemplaar te bestellen!

1 like

Mooi … als je een link of foto doorgeeft hier en wat vragen wil kan dat natuurlijk :+1::smiley:

1 like

Slava heb ik niet behalve

Luch quartz heb ik NOS kunnen kopen :grinning:

Poljot heb ik wel enkele van :wink: o.a. een Deluxe Automaat NOS (of toch zo goed als :wink:)

En Vostok is zeker Russisch hoor

1 like

Cool…die van mij is een hybride met een balans en batterij dat is die van jou toch niet?

Wow dat is echt een plaatje…prachtig :ok_hand::star_struck:

Thx! Wil een radio chrono, liefst op leer en de keuze is dan niet reuze. Neig nu naar de AT8125-05E maar die zie ik nergens voor een leuke prijs. Heb ook geen haast maar is natuurlijk leuk om te oriënteren en shoppen!

1 like

Neen zoals jij al aangaf is de mijne een gewone quartz (eigenlijk zocht ik helemaal geen quartz maar ik zag deze NOS en kon hem niet weerstaan :wink: )

Bedankt :flushed:

1 like

Misschien deze site in de gaten houden…hele scherpe prijzen, hou wel rekening met douanekosten.
Je kan je email inschrijven op dit horloge dat je die op voorraad wil zien zonder afnameverplichting…heb er zelf ook 2 Citizen’s gekocht…

http://www.dutyfreeislandshop.com/citizen-at8125-05e-eco-drive-global-radio-controlled-chronograph-sapphire-200m-mens-watch

1 like

Dank je! Die site toevallig deze week ontdekt. Zag dat ze ook een optie hebben om tax free te verzenden, via Engeland volgens mij.
Heb me nu ook voor dit horloge aangemeld.
Jouw ervaringen zijn dus positief?

1 like

Nee toch? Oekraïens volgens iemand die er mij op aansprak dat ze niet blij zijn als ze als rus bestempeld worden…

Ik wel en meerdere op HF…

1 like

Oke maar onder de verzamelaars van Russische horloges worden eigenlijk de horloges bedoeld uit de USSR tijd en daar viel Vostok wel onder…
Vostok lag in Tsjistopol (is een stad in de Russische autonome republiek Tatarije)… dus onder verzamelaars van Russische horloges worden dus die horloges zeker als Russisch gezien…

Dit is een nieuw Vostok horloge:

Ik weet niet hoe goed jouw Russisch is, maar daar staat op gemaakt in Rusland (Сделано в России)

Vostok Europe ligt in Litouwen (maar dat is totaal een andere firma)

1 like

Met deze had ik dat ja :+1::sweat_smile:

(en mijn russisch is nihil…ja vodka :wink::sweat_smile: )

1 like

Nu begrijp ik je verwarring :wink:

1 like

Ja…pffff…zoveel merken zo weinig tijd :joy::joy::joy:

1 like

Het mijne is niet zo veel beter hoor, maar als je al een tijdje bezig bent met Russische horloges leer je wel een aantal woorden herkennen :innocent:

1 like

Daarom moet je veel horloges hebben dan heb je toch veel meer tijd, of werkt dat niet zo…

1 like

Ik niet echt mee bezig…vaker met Citizen, Seiko …

1 like

Hahahaha…was dat maar zo…de tijd vliegt :roll_eyes::grin:

1 like

Ik heb minder met Japanners… hoewel ik er wel een paar heb :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like