Zou dat niet gelden voor de meeste van ons, anders zaten we hier nu waarschijnlijk niet meer 


Juist 

Nu Citizen is dan ook een heel leuk merk, wel zijn er iets minder fanboys hier aanwezig dan van Seiko of Rolex om er maar twee te noemenā¦
Wat moet jij een vermogen kwijt zijn als ze een beetje zelfde tijd met lege batterij zitten 
Godsamme wat een collectie, kom ik aan met mn 6 hahaha
Dat heb ik vrij snel gemerkt toen ik een tijdje lid was maar er zijn genoeg HFāers die er ook wel wat mee hebben gelukkigā¦ben nu ook al een tijdje lid van UF en TWF ā¦en dat is ook leuk.
Ik doe dat per 10 a 20 en bestel dan meer batterijen tegelijk en zijn ze een stuk goedkoper⦠
Spijtig is mijn Duits nu niet echt mijn sterkste taal, Engels is al wat beter dus bezoek ik WUS wel nog eensā¦
Ik heb met belangstelling mee gelezen over de instel problematiek van John met zān radio gestuurde Citizen. Aangezien ik ook voor een dergelijk horloge in de markt ben, vraag ik me af of deze issues gebruikelijk zijn. Alvast dank!
En de baai wat in de gaten houden dan zijn er soms echt wel koopjes te doen, ook batterijen enzā¦
Ben ik ook lid van volgens mij maar ik heb toen geprobeerd fotoās te uploaden maar dat ging niet lekkerā¦vage site om mee te doenā¦
We hebben hier 3 radiogestuurde horloges van Citizen en met geen enkel ook maar 1 probleem. Mijn broer heeft naast de 2 radiogestuurde ook nog een GPS-gestuurde en ook daar geen enkel probleem.
Dat horloge van @John130410 is wel een specifiek geval omdat het horloge eigenlijk alleen voor de Amerikaanse markt is⦠dus als je er één wil kopen kijk dan of hij ook Mainflingen (Duitsland) kan ontvangen en je kan ook een foto en typenummer hier posten zodat wij kunnen helpen⦠
Daar is het vooral in het gedeelte van Russische horloges dat ik mee lees en heel soms wat post⦠die afdeling is daar wat uitgebreider dan hier 
Luckyluc, het was uiteindelijk gewoon ongeduld van mij hoor. Na wat uitleg van de heren hier rustig van begin an af aan begonnen, en toen heb ik het voor mekaar gekregen. Nu weet ik het, en zal mijn volgende citizen er zeker komen. Laat dit je niet weerhouden hoor, schitterende klok, en als je even de tijd neemt best makkelijk in te stellen. En eenmaal ingesteld ben je gewoon klaar voor lange tijd
Oke⦠er zitten hier toch ook veel Russen liefhebbers maar misschien wat minder danā¦Heb trouwens ook wat Russen 

Nu maak je me wel nieuwsgierig⦠
Als het goed is hoef je hem verder helemaal niet meer in te stellen⦠klaar totdat de battery/capacitor vervangen moet worden na misschien 15-20 jaar 
Mooie collectie, een Slava automaat, een Poljot wekker, en een Luch Quartz⦠van alles wat 
Thanksā¦heb nog 2 Poljots en een Chaika is het geloof ik⦠oh ja Vostok ook maar dat is niet Russisch toch? 


